Tommy Pulse
Frisse man
Binnenkort gaat m'n nieuwe bedrijfje online met een nieuwe synth, de T-Pulse.
Het is een synth met 2 oscillator groepen, die elk uit 3 oscillators bestaan.
De 1e groep [x] heeft een SAW, SINE, en SQUARE, de 2e [y] heeft een SAW, TRIANGLE, en een SQUARE.
Beide groepen zijn te pitchen naar wel 4 oct. hoger of lager.
Tevens is er een SUB [die hoort bij groep 1], waarbij je kunt kiezen voor een SQUARE of een PULSE waveform. Je kunt de sub transponeren naar 1, 2, of 3 octaven lager. Tevens is er een noise generator waarbij je kunt kiezen uit 2 verschillende soorten ruis.
Beide oscillator groepen hebben PW [pulse width] FM en PEG control. Uiteraard zijn ze beiden te tunen.
Groep [y] kun je syncen aan groep [x] OF aan de sub OF aan beide.
Er valt nog veel meer te vertellen over deze synth maar je kunt het beter zelf zien en horen.
De demo versie staat nog niet online, maar mocht je de demo versie willen uitproberen, stuur me dan een email via de site [www.tpworks.nl] of neem via synthforum contact met me op.
De uiteindelijk versie zal rond de 34,99 .. ;-) .. euro gaan kosten.
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn geworden, kijk op www.tpworks.nl
Het is een synth met 2 oscillator groepen, die elk uit 3 oscillators bestaan.
De 1e groep [x] heeft een SAW, SINE, en SQUARE, de 2e [y] heeft een SAW, TRIANGLE, en een SQUARE.
Beide groepen zijn te pitchen naar wel 4 oct. hoger of lager.
Tevens is er een SUB [die hoort bij groep 1], waarbij je kunt kiezen voor een SQUARE of een PULSE waveform. Je kunt de sub transponeren naar 1, 2, of 3 octaven lager. Tevens is er een noise generator waarbij je kunt kiezen uit 2 verschillende soorten ruis.
Beide oscillator groepen hebben PW [pulse width] FM en PEG control. Uiteraard zijn ze beiden te tunen.
Groep [y] kun je syncen aan groep [x] OF aan de sub OF aan beide.
Er valt nog veel meer te vertellen over deze synth maar je kunt het beter zelf zien en horen.
De demo versie staat nog niet online, maar mocht je de demo versie willen uitproberen, stuur me dan een email via de site [www.tpworks.nl] of neem via synthforum contact met me op.
De uiteindelijk versie zal rond de 34,99 .. ;-) .. euro gaan kosten.
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn geworden, kijk op www.tpworks.nl