T-Pulse v1.0.0 VSTi announced

Je kan het gewoon zien in de dll file hoor. Synth Edit... zonder SynthEdit SDK modules (anders maakt ie een mapje aan waar de modules in komen)

Laatst gewijzigd:
Mijn logische conclusie was dus juist.

Wel leuk dat je de nodige presets hebt gemaakt.

Origineel geplaatst door Mhika Ra
Mijn logische conclusie was dus juist.

Wel leuk dat je de nodige presets hebt gemaakt.

Over Apple misschien wel, maar de rest snijdt weinig hout.

en dat betekent voor mij dat 34,99 wel veel is voor iets wat met het gratis Synthedit is gemaakt.

Als iets met een gratis ontwikkeltool is gemaakt, mag het geen geld kosten? :confused:

Als iets met een gratis ontwikkeltool is gemaakt, mag het geen geld kosten ?

Tuurlijk mag het geld kosten, maar in die enorme markt van (gratis) VSTi's is de kans op verkoop alleen wat kleiner.

Hout kun je beter zagen.

Ben ik het absoluut mee eens.
Al had je hem van poep gemaakt... ;-) Het gaat om het resultaat.

Tuurlijk mag het geld kosten, maar in die enorme markt van (gratis) VSTi's is de kans op verkoop alleen wat kleiner.

Reken daar ook nog de niet officiƫle VST's bij.

Ik vind dan 35 euro niet veel op voorwaarde dat de Pulse VST zo goed als bugloos draait en dat hij uitmuntend klinkt!
Vergelijk maar eens prijs met zoveel andere paketten.

Laatst gewijzigd:
Ik heb 'm nu een kleine week...De DEMO van TP-Works en ik moet zeggen dat ik 'm zeer bruikbaar vind.
Instant PHATT Sounds...:okdan:
Dus bij deze aan alle producers die op zoek zijn naar lekkere 'dikke sounds' probeer 'm uit !!!

GreetZ..

Ik zal hem zsm testen. Ben alleen erg druk de laatste tijd =(

Ik vind hem wel erg vet eigenlijk. Idd een lekkere dikke sound. Ik vind alleen die keuze menutjes bij bijv. lfo shape niet handig, maar hij is zeker wel bruikbaar!

Ziet er leuk uit, ik vraag me alleen af of je er ook maar 1 verkoopt.

Het was me al snel duidelijk dat het met synthedit gemaakt is (geen apple support), en dat betekent voor mij dat 34,99 wel veel is voor iets wat met het gratis Synthedit is gemaakt. Ik neem aan dat de VSTi wel een stuk of honderd presets heeft want als je met 15 presets komt aanzetten, voor 34,99..hmm

Ik wens je wel succes want het is natuurlijk leuk project.

Wat een onzin is dit. Dus omdat de software waarmee het gemaakt is, gratis is, moet het resultaat ook maar meteen gratis zijn. Wat dan met alle uren die mrPuzzle erin heeft zitten? Ook maar gratis? Deze plug is goed verzorgd en bovendien goedkoop. Dan nog klagen is een beetje overdreven lijkt mij...

De T-Pulse... haha, zekers getest, maar de versie die je mij ooit gegeven hebt mist drie knoppen aan de linkerkant ;) Die heb ik dan ook alweer bijna een jaar geloof ik. Damn, je bent er lang mee bezig geweest...
Vette shit, maar ik kan er geen presets mee saven. Misschien heb ik een update nodig. Die had je me beloofd, maar dat is er niet meer van gekomen=(

Damn... vet hoor. Goeie presets ook. De meeste bakken komen standaard met van die mickey mouse dingen voor jazz enzo. Alsof we daar nog niet genoeg shit van hebben. Deze is duidelijk voor dance gemaakt. Da's smullen. Ik wil er 1...

Ik ben benieuwd, ik heb 'm zojuist gedownload en zal mijn commentaar dit weekend (misschien na het weekend) hier plaatsen.

Back