T-Pulse v1.0.0 VSTi announced

Geinig ding, komen lekkere scheurgeluiden uit!

Vind alleen de knopjes niet zo lekker werken, ik kan ze vaak niet in 1 muisbeweging open en dichtdraaien.. Ze reageren niet altijd accuraat op mn muis lijkt het wel.

Origineel geplaatst door Syntagma

Vind alleen de knopjes niet zo lekker werken, ik kan ze vaak niet in 1 muisbeweging open en dichtdraaien.. Ze reageren niet altijd accuraat op mn muis lijkt het wel.

idd, daar ben ik het mee eens

Verder wel een leuk ding, komen goede geluiden uit.:)

HAy

Ja die knopjes, zou fijn zijn als je er boven hangt met de cursor,dat je hem met je scrolwiel kunt bedienen
maar dat hebben niet veel programmas
bij sx is dat heel fijn proggen
bij de moderne muizen kun je het scrolwiel ook indruken als knop
is dat niet in te bouwen die mogelijkheid om knoppen toe te wijzen?
niet dat ik een softhsynth ga gebruiken ,maar zo een scrolknop draait beter dan een cursor op en neer bewegen

greetz turtel:erm: :kimono:

niet dat ik een softhsynth ga gebruiken ,maar zo een scrolknop draait beter dan een cursor op en neer bewegen
Ehm.. ik vind de scrolknop juist niet zo zuiver! Geef mij maar gewoon de normale manier! :)

Ok. Laten we hopen dat er snel een oplossing komt voor dat gehannes. Over je VST.. ik ben momenteel een beetje met de demo aan het rommelen. Qua geluid en opties valt er weinig op af te dingen. Wat ik wel lastig vind zijn al die knopjes en switches in een, naar mijn bescheiden mening, te klein venster. Het had van mij allemaal wel iets groter gemogen! :D Misschien iets voor een volgende release, of ben ik gewoon een beetje kippig? :D

Hey Lofiye, ik denk inderdaad dat ik voor de volgende synth wat grotere knoppen ga maken. Heb het al een paar keer gehoord dat ze ietwat aan de kleine kant zijn. Het geheel ook trouwens...8D

Heb jij trouwens die sidstation? Of is dat gewoon een plaatje van internet afgeplukt?
Was benieuwd of dat ding koel is, of je echt het nostalgische C64 gevoel er mee terug kan krijgen..:okdan:

Bericht door een moderator:
En nu weer ontopic, zijnde deze software matige klankopwekker. Prive oorlogjes graag prive houden.

@ Tommy Pulse: inderdaad vrije coole sounds. Zeer bruikbaar en "dance" gericht. Top! Wel 't is effe wennen aan het gebruik vd controllers.

... En dan nog een tussendoortje hierow. Misschien niet echt gepast in dit topic, maar ach wat...

@ Mad Dan. Ik las net op je forum dat je tal van producties achter de rug hebt. Welke zijn dat dan zoal... ben namelijk wel errug beniewd...

Peace out /\_______

Nee, je zelfgemaakte presets dumpen en ook weer via de site inladen. Liefst zonder veel poespas. Gewoon een soort van database voor gebruikers van THE PULSE:maffia:

Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:
Topic opgeschoond.
Nogmaals het verzoek ontopic te blijven. Persoonlijke aanvallen worden direct verwijderd.

Back