Mike Philco
Ehmmm,...
Ja,...ik vind hem ook niet echt mooi. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

...Weet iemand platen waar ie veel in is gebruikt?
.Origineel geplaatst door smackos
Dat ding gaat echt niet weg...wat een knakenpoetser...
Stevie Wonder's Songs in the key of life...de strings in village ghetto land en passtime paradise.
Well indrukwekkend maar met een beetje programeren haal je dat ook wel uit een boerekool synth voor rond de 200 euro.

Origineel geplaatst door kaihugo
Jah hij wilde de prijs niet noemen, maar ik denk dat hij niet eens een honderdste heeft betaald.. (dan wel excl. de verzendkosten) Ze bood het aan als oud orgel ofzo toch? Man wat een spacy machine... Weet iemand platen waar ie veel in is gebruikt?
Kai

Wat een centen zeg , maar heeft niemand hem in nederland ?
.
Origineel geplaatst door smackos
Stevie Wonder's Songs in the key of life...de strings in village ghetto land en passtime paradise.
Well indrukwekkend maar met een beetje programeren haal je dat ook wel uit een boerekool synth voor rond de 200 euro.
Nou ben ik geen expert op het elektronisch gebied maar volgens mij lees ik op dit forum regelmatig dat (onderdelen van) synths kapot gaan als ze lange tijd niet gebruikt worden. Lijkt me toch dat aan de GX1 dan ook het een en ander niet meer werkt?When i came across it,the family told me it hadnt been turned on for 10 years,which was astounding for such a rare and beautiful piece.
So i did plug in prior to purchase and she powered up straight away,unfortunately i am not a musician so am unable to truly play and appreciate this keyboard other than to get some sounds out in order to demonstrate it does still work.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door LeonMols
). Stevie Wonder gebruikte de GX1 oa voor Song in the Keys of life (de strings in Village Ghettoland bv)..