DSF Music Contest

DSF Music Contest

• Ja zeker!

Stemmen: 32 88,9%
  • Nee liever niet!

Stemmen: 4 11,1%

• Totaal aantal stemmers
    36
okee... ik ben omver, lijkt me cool. :okdan:
speedy j heeft er tenslotte Vopak [nummer 7 van A Shocking Hobby] aan overgehouden... :biertje:

Ik stel voor dat elke mod en admin een loop maakt. Zo krijg je 8 loops
Want wij zullen jureren of niet????

Ik ben al bezig met die loopjes van OnAcid!

Echt wel lache loopjes!

Ik stel voor dat iedereen daar gewoon iets leuks mee doet niet?

Ik heb eventueel nog wel een paar mb'tjes vrij op onze ftp server. Is alleen niet echt super snel.

Origineel geplaatst door STicKX
Ik ben al bezig met die loopjes van OnAcid!

Echt wel lache loopjes!

Ik stel voor dat iedereen daar gewoon iets leuks mee doet niet?

Ik heb eventueel nog wel een paar mb'tjes vrij op onze ftp server. Is alleen niet echt super snel.

Hehe, niet valsspelen ;)

We moeten nog meer loops hebben. (En deze moeten door de strenge doch rechtvaardige jury eerst goedgekeurd worden :P)
En dat van die swing zou wel eens kunnen kloppen.

is het niet interresanter om ipv loops gewoon wat vocals en wat losse samples en drum samples te nemen.

loops zijn vooral interresant als het van een bestaand nummer komt. maar als verschillende personen verschillende opzich zelf staande loops gaan lopen maken. krijg je een een beetje onsamen hangend geheel lijkt me..

en als drumloop zou je de amen brother loop kunnen nemen. Die heeft toch iedereen al ;)

wheheehe ok, maar ik ben al begonnen aan een nummer met dat loopje van jou OnAcid, het gaf me in een keer een overdosis inspiratie :D

Pjotr G, als jij nou eens die bassdrum upload die in je handtekening staat :)

Als we nou gewoon een onderwerp kiezen en iedereen dit onderwerp gebruikt als inspiratie voor de track, dan kunnen er ook mensen zonder sampler aan meedoen en krijg je de meest uiteenlopende stijlen (denk ik).
Misschien wel een leuk idee.
Een onderwerp als water of ruimte afval of iets dergelijks.
???

Origineel geplaatst door EDP
is het niet interresanter om ipv loops gewoon wat vocals en wat losse samples en drum samples te nemen.

loops zijn vooral interresant als het van een bestaand nummer komt. maar als verschillende personen verschillende opzich zelf staande loops gaan lopen maken. krijg je een een beetje onsamen hangend geheel lijkt me..

Loops, pads, herrie, hits, stabs, schreeuwende negerinnen, etc. Ik vind het allemaal best. :P

Het was ook niet de bedoeling alleen maar loops te gebruiken. En we kunnen afspreken dat je ook niet alle geluiden hoeft te gebruiken. Dus gooi wat in de groep.
Drumsamples zou'k niet doen. Da's niet interessant genoeg. Iedereen heeft al een 909 kick tot z'n beschikking...

water? moet je elk kwartier pissen tijdens productie, schiet niet op

ps die kick uit mijn sig had ik volgens mij gewoon uit rebirth getrokken...maar weet ik niet meer zeker...ik heb m in elk geval neit meer op mijn HD staan ;)

is het geen leuk idee, als gewoon iedereen die meedoet (dwz iedereen die er een song van gaat maken) ook 1 sample toevoegt aan de database zeg maar? zoiets

Is het niet een idee om een bestaand nummer van iemand hier te remixen? Dan kunnen de mensen zonder sampler gewoon de melodielijntjes enzo overnemen en op hun eigen spulletjes aan de slag.

Origineel geplaatst door 4-Tek
Is het niet een idee om een bestaand nummer van iemand hier te remixen? Dan kunnen de mensen zonder sampler gewoon de melodielijntjes enzo overnemen en op hun eigen spulletjes aan de slag.

of gewoon een bekend nummer van tv/top 40/oude klassieker of zo
k 3 of zo :)

of post een midi file van een bekende klasiekker? en zie er dan maar iets van te maken?

Back