DSF Music Contest

DSF Music Contest

• Ja zeker!

Stemmen: 32 88,9%
  • Nee liever niet!

Stemmen: 4 11,1%

• Totaal aantal stemmers
    36
dat ben ik ook zeker van plan.. ik heb net de samples gehoord, alleen mis ik een kick oid, ik zou toch wel graag een beetje beat willen maken.. bij deze samples krijg ik weinig inspiratie, maarja, dat zal wel weer aan mij liggen :)

werkte FT2 nog maar
aan andere trackers heb ik nooit kunnen wennen :( renoise maar 's proberen dan

Hoe zet je die shit om zodat je kan branden op cd?
K heb dus GEEN verstand van computers en dit soort files.

Thanks

je bedoelt die ZIP bestanden?
die moet je eerst uitpakken met een archiver zoals winzip of winrar

wowie, dit wordt leuk, wordt wel een fruityloops productie aangezien mijn sampler nu mono is :(

HE, ik doe mee

HE, ik doe mee

Ik ga alvast meedoen. Ook al heb ik totaal geen verstand van samples en aanverwante dingen. Maar een mens moet toch ergens beginnen.

En alleen al om appreciatie te tonen aan Nick (en andere naarstige medewerkers) wil ik best wat tijd opofferen.

Vind het best spannend om, met spelregels, toch zo creatief mogelijk proberen te zijn. Wie weet raak ik zo uiteindelijk toch nog verslingerd aan samples.

Laatst gewijzigd:
Geen 2de en 3de prijs

Geen 2de en 3de prijs

Da's toch nie moeilijk dacht ik zo.

Tweede prijs: een kus van een mooie synthpoes of synthboy >:|

Derde prijs: een kus van een iets minder mooie synthpoes of synthboy >:|

Oewie, fasttracker! nou dat is nog eens een goed idee!

Als iemand dit proggie moet hebben... ik kan het wel leveren!

hahaha! Ik heb de samps geluisterd....
enne die Polka komt er ZEKER in !!!!

Ohw man... dit wordt lachuh :) Als het morgen niet te mooi weer is moek ook maar eens wat gaan prutsen met die samps... back to the rootssss..ootss..oots...

Alleen wrom inhemelsnaam van die lange loops erbij... Als hier maar niemand zo ONORIGINEEL gaat doen om ze in een lange reeks achter elkaar te gaan plakken met wat van de andere sampies eroverheen :[> :[> Maar ach...ik vertrouw jullie :biertje:

Wat zij nu de uiteindelijke regels?

Wat zij nu de uiteindelijke regels?

Hoi mensen,

Ik heb even de thread doorgelezen en vroeg me af wat zijn nu de uiteindelijke contest regels? Die van Nick Nova? Of zijn er nog nieuwe regels bijgekomen.

Ik wil best mee doen (als ik tijd heb) maar ben nog steeds in ´onduidelijkheid´ over wat nou precies de regels zijn!

Mag je nu wél of niet eigen samples/muziek gebruiken naast de samples (minimaal 5?), etc. etc.

Greetz,

Eric

op de frontpage staat alles uitgelegd

misschien een kleine suggestie... maar, hoe minder en kleiner bron-materiaal, hoe meer vereiste creativiteit, en hoe leuker het is om te vergelijken.
lijkt mij dan...

ik dacht namelijk aan een oude contest van 4 kleine sampletjes ofzo van een paar jaar geleden... niet 2 pakketten van 10mb.

:L

Back