DSF Music Contest

DSF Music Contest

• Ja zeker!

Stemmen: 32 88,9%
  • Nee liever niet!

Stemmen: 4 11,1%

• Totaal aantal stemmers
    36
Dit was oorspronkelijk ook de bedoeling. Maar dan doen we dit gewoon de volgende keer. ;)

Origineel geplaatst door Hover
We hoeven toch niet alle samples te gebruiken, toch

Nee, maar wel alleen deze samples.

Laatst gewijzigd:
Ik doe ook meee!!! Ben al begonnen uiterlijke datum 20 augustus :D dat gaat lukken, mis alleen nog wel wat vocale geluiden...moet maar raggende techno worden dan...:engel:

uiterlijke datum 20 augustus?
12 augustus toch?
trouwens, ik ben bijna klaar. en die extra drumkit had voor mij ook niet gehoeven, ik vond het juist wel mooi dat er bijna geen enkel bruikbaar geluid tussen zat.

Origineel geplaatst door Mastermind NRG
Reacties graag!

Mastermind... long time no see (althans op het forum ;))

NAh... lekker nummer gaat niet vervelen en gewoon lekker commercieel! Niets bijzonders qua melo of muziek danwel sample gebruik verder maar wel goed! :)

Nou was ik al nooit het slimste jongetje van de klas, maar welke samples moet ik hebben en waar haal ik ze vandaan?

Want ik heb echt geen idee welke ik moet zoeken in de database.

Shit, echt het lukt me nog steeds niet.

Oh man ik voel me best dom......

Origineel geplaatst door nick nova
Oh ik voel me ook dom ineens.
Alle samples zijn weg...
Uhm, ik ga es zien wat ik kan doen.

Pfew gelukkig het ligt in ieder geval niet aan mij.

Is er nog een andere locatie waarvan we de samples kunnen downloaden? Ik wil ze gerust ook mijn website plaatsen als dat kan helpen?

Origineel geplaatst door nick nova
Het zal via een pollsysteem zijn.
Men krijgt een week om zijn stem uit te brengen.

Hmmm...mag hopen van niet. Dan gaat iedereen op z'n eigen nummer stemmen of op z'n DSF 'maatje' of op degene die ze het best kennen op het DSF. Schiet niet echt op denk ik. (Het idee van Name Voting is heel bekend uit de demo scene... dat is wel echt een zware domper kan ik je vertellen)

Misschien moeten er vooraf door een jury een aantal kriteria worden opgezet die daarna per nummer stuk voor stuk worden beoordeeld op super, goed, matig, slecht ofzo?

Back