[track] GWB - schrik niet!

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Heya!

Omdat het toch weekdend is en iedereen wat rondhangt post ik even een track die al wat langer op de plank ligt.

http://www.yawgmoth.com/tracks/Loride.mp3

Schrik niet over wat je hoort, geen gelul over politiek of wat. Dit is een eerste deel uit een serie!

You wil / have been assimilated!

Graag reacties op de compostie aangezien er een minimaal klankenspectrum wordt gebruikt.

Ik vind het wel een hele enge gedachte dat ik de afgelopen tien minuten serieus naar George Bush heb zitten luisteren.... Echt mooi of zo vond dat er ook niet bij.

De begeleiding vind ik wel tof. Vooral die belletjes (of wat het dan ook maar mogen zijn). Alleen de kick vind ik wat te stevig. Maar voor de rest klinkt 't wel lekker. Ik ben benieuwd naar de rest van de serie!

Ach.....een jaar of wat geleden [1991], tijdens de eerste golfoorlog was er een plaatje met de sample van z'n vader erin "US - Iraqi" dat kwam je ook vaak op de dansvloer tegen. Lig ik achteraf ook niet echt wakker van.

Hmmm nee sorry laat die Bush maar achterwege..Instrumentaal is mooier en snap de gedachte erachter ook niet.
Wil je iets zeggen met die tekst of ondersteunen of is het gewoon willekeurig gekozen om het op te vullen ?
Instrumentaal vind ik het dus wel oké.

Hay

bekende stem, lekker mistirieus trackie

volgens mij doen de moderatoren meer dan modereren, soms ook wel componeren
en ook wel eens dirigeren ,er zullen nog meer dingen zijn maar die moet ik eerst leren

Greetz Turtel 8D

Dat was een klein gedichtje voor de moderatoren

Origineel geplaatst door Kevin
Hmmm nee sorry laat die Bush maar achterwege..Instrumentaal is mooier en snap de gedachte erachter ook niet.
Wil je iets zeggen met die tekst of ondersteunen of is het gewoon willekeurig gekozen om het op te vullen ?
Instrumentaal vind ik het dus wel oké.

De stem moduleerd in de loop van de track naar een "borg voice" Na een track zonder vocals wordt hier in een vervolg track verder meegewerkt. Bedankt voor de kritiek zover.

Hmmm oke zolang heb ik hem niet geluisterd en die ''Borg'' stem heeft ook wel wat,maar ik denk dat je beter geen Bush had kunnen gebruiken maar een zelf ingesproken test (Wat ik dus bedoel te zeggen dat die tekst geen waarde extra geeft aan het nummer)

Zwaar beladen maar zeker lekker. De stem van de marionet GW Bush op een soundtrack die veel suggestie oproept.
Mooie geluiden, subtiele veranderingen.. i like it :)

Ghehehe tjah wa moet ik zegge??
wel een vaag stukje muziek

wazige combinatie van tekst en muziek

Het muziekale gedeelte zit goed in mekaar en geeft een lekkere wazige sfeer aan het nummer.
De strings of wat t ook is die er bij 2:00 voor het eerst inkomen vind ik ook erg lekker.
wazige geluidjes enzo.... lekker zware bass...

lekker chille nummertje al met al.
T is niet iets wat ik vaker op zal zetten dus ik delete m dan ook maar meteen maar ik heb wel respect
voor het gene wat je hebt gefixt en ik ken het wel waarderen maar 1 keer is leuk.

kijk er wel naar uit naar een productie van jou die echt alleen op de muziek en ritme is gericht....

:halleluja

Back