Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heel ervaren, vriendelijk en netjes gebouwd:
http://x0xsh0p.de/
Dan moet je maarten koster uit enschede even benaderen, die bakt ze als zoete broodjes...
x0xsh0p verkoopt momenteel enkel kits als ik hun website moet geloven?

En als je centen teveel hebt ($1350), deze zijn ook heel goede kwaliteit (zowel parts als assemblage)
en bieden veeeel meer dan gewone 303 of x0x
http://x0xi0.com/synth/
[Foto's verwijderd, herhaling is onnodig]
Het voelt altijd een beetje als overdaad, alsof je een mooie stratocaster kunt kopen of een kloon met asbak, GPS en aanhechtend veiligheidspak. De 303 is een perfect gebalanceerd instrument, voor mij geen fratsen![]()
De "2VCO" van www.x0xsh0p.de zou ik nog wel overwegen.Wat vind je er dan zo ellendig aan? Ik vind de x0xb0x sequencer juist veel relaxter werken dan die van de TB; mogelijkheid om te bespelen via MIDI, realtime aanpassen van je patterns, tijdens het afspelen kunnen switchen tussen record- en playmode en live slides/accents/rests triggeren via de buttons.enige echte nadeel aan die x0xboxes is die ellendige sequencer.
Ieders inderdaad zn eigen voorkeur. Ik merk in elk geval dat ik de x0x0b0x makkelijker programmeerbaar vind voor producties dan de 303 (die ik ook iets van 5 jaar gehad heb). Mocht ik ooit nog een sok met geld vinden dan haal ik natuurlijk alsnog een TB erbij; omdat die wel op batterijen werkt in tegenstelling tot de x0xb0x (leuk voor in de trein!).Heb gewoon de voorkeur voor de 303 sequencer waar pitch en time mode afzonderlijke dingen zijn.
Ben niet de enige, maar ik kan best begrijpen dat er veel mensen dan weer voorkeur hebben voor de x0x seq. (even zoeken in deze thread zal wel meer genuanceerdere uitleg opleveren)

zojuist die nieuwe x0x firmware erop gezet, man, een uur bezig geweest om de firmware over te kunnen zetten. dat c0ntr0l.exe met die com poorten is een ramp. leuk wel om je 606 swing mee te geven, maar bij ongeveer 130 bpm en de derde swing level wordt het een rommel. ook lijkt het tempo een beetje te schommelen en sommige knoppen reageren niet altijd.