Rvooh
Gepokt en gemazeld
jep, zelfs via midi keyboard
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
pas voor t eerst opgetreden met een liveset. de mpc1000 als main voor tempo etc
de xoxbox via midi tru van yamaha AN200
bij een opname hoor ik dat de x0x de laatste 2 nummers out of sync liep, heeft iemand daar een verklaring voor?
ik heb de n0nx0x2 mod
op een of andere manier kan ik c0nb0x niet openen op mijn computer. windows 7 64 bit.
iemand een idee/oplossing hiervoor?
even verduidelijken.. of toch proberen:
normaal is het zo dat je, als je tijdens het doorlopen van de pitch mode met write/next, een noot ingeeft, deze de huidige noot op die positie overschrijft
maar soms heb je gewoon behoefte om nog een extra nootje tussen de bestaande melodie te hebben (bvb, wil ik een een extra slide ergens tussen zetten als versiering) of dat er net een noot te veel staat..
met deze functie kan je dus (net zoals je in trackmode kan bars verwijderen/toevoegen) noten invoegen/verwijderen
dit doet echter niets met de programmatie in Time Mode, aangezien in de 303 (en in n0nx0x 2) pitch en time 2 losstaande gegevens zijn. (staat vast wel beter uitgelegd in de manual)
Los hiervan: we zijn momenteel aan het brainstormen over de voorlopig onbestaande pattern record modus.. Dit is de laatste ontbrekende schakel en zal tevens ook de meest uitgebreide en complexe modus zijn. De bedoeling is om volledig realtime te kunnen "schilderen" met noten/attributen en diepe editing in pitch mode en time mode toe te laten, zonder ook maar 1 keer op stop te klikken. Een soort bassline compositie hulp zeg maar![]()

Welke versie nr is dat rvooh? De allerlaatste beta zonder manual?
Ik zoek een bouwer/reparateur die me kan helpen met het afwerken van mijn Brian Castro x0xi0.
Ik zit met 2 problemen dat ik maar niet opgelost krijg
- VCO1 square geeft geen geluid.
- Problemen met de secundaire envelope.
Hier wat meer beschreven (in het Engels)
Gezien de complexiteit best wel iemand die ervaring heeft met de x0xi0
PB welkom.
Hoi RVOOH,is er al iets bekend over de nonxox panels? Ik heb me een tijdje terug ingeschreven, en ik was benieuwd. Kan ik eindelijk dat uitgeprinte A4 te van mijn x0x halen.