pc sync met mac?

Origineel geplaatst door shortwave
Ja, maar dat lijkt me dan zo omslachtig als je twee kompjoeters hebt met USB en Firewire... En dan terugvallen op midi? :confused:
believe it or not: op m'n werk (hyperbody research group, TU delft) gebruiken we MIDI om positie data uit 'n MAX/MSP/Jitter motion tracking patch op 'n G5 (met digitale camera's en IR beacons) naar 'n PC waar 'n Virtools VR systeem op draait te communiceren :erm:

('t is 'n tijdelijke oplossing hoor, we moeten wat programmeer-technische hindernissen nemen om 't over UDP te doen)

beste mensen ik ben voor de usb harddisk gegaan. fijn formatteren(ms-dos)op de mac en jawel...hij doet 't niet op de pc. oke de pc geeft aan dat er een usb-apparaat aan zit maar er is nergens een sjabloontje te vinden (wat er wel is als ik 'm formatteer op de pc ....maar dan ziet m'n mac 'm weer niet...)
na veel windows-gepiel verder geeft de pc aan "niet toegewezen" ....

oke oke oke oke ik weet 't: het is geen computerforum, maar er zijn hier mensen die ook met een usb disk op een pc EN mac werken. kan iemand me vertellen wat ik moet doen.:stupid :confused: :halleluja

Je hebt programma's om via PC een mac partitie te lezen. Misskien hebbie daar wat an.
Of het gratis is kweenie.

Back