Welke synth wil niemand hebben? oftewel Linke soep

In het kader van zinnige threads "Welke synth heeft het mooiste laag, hoog en rechts?"

Ben ik benieuwd welke synth niemand meer wil hebben.

Het niveau (hoog of laag) van de threads stijgt met de dag.

Re: Welke synth wil niemand hebben? oftewel Linke soep

Origineel geplaatst door Catalunya

Een aangenaam synthforum begint bij jezelf ...

Ik heb geen idee welke synth niemand wil hebben.
Mijn synths willen allemaal wel iemand.

Zo wil mijn Microwave bijv. Angelina Jolie wel hebben (vindt ie een lekker kippetje om eens heerlijk klaar te maken op de langzame stand)

:W

Re: Welke synth wil niemand hebben? oftewel Linke soep

Origineel geplaatst door Catalunya

Als je een thread niet interessant vindt, dan lees je hem niet. Dat staat je vrij.
Maar het niveau van de threads stijgt in ieder geval niet door dit soort geneuzel.

Re: Re: Welke synth wil niemand hebben? oftewel Linke soep

Origineel geplaatst door Hanz
Als je een thread niet interessant vindt, dan lees je hem niet. Dat staat je vrij.
Maar het niveau van de threads stijgt in ieder geval niet door dit soort geneuzel.

You are my personal synthforumgod :engel:

Origineel geplaatst door Digimod
maar je moet toch eerst lezen voordat je weet of een thread interessant is of niet..:geslaagd:

Dat heet nou een catch-22 situatie... :D

Ontopic: ik zou nooit meer een Wersi MAX-1 module willen (verkregen in een package deal, weggedaan voor 25 euro), en ook nimmer meer een Roland U-110/U-220. Brakke dingen, belegen sounds en 'n onmogelijke interface.

Origineel geplaatst door Hanz
Als je een synth niet interessant vindt, dan bespeel je hem niet. Dat staat je vrij.

Hey er wordt toch serieus gereageerd op mijn geneuzel. Tja onbedoeld, maar toch leuke reakties.

Ik zou denk nooit meer een al te oude synth willen hebben, zoals prophet V of Elka Synthex. Heb een aantal keren ervaren dat iets stuk ging. Dat gevoel wil ik niet meer ervaren. Natuurlijk kan iets nieuws ook stuk gaan, maar het idee dat onderdelen niet of moelijk meer te krijgen zijn en het sjouwen van de synth naar een reparateur maakt mij onrustig.
Jaren geleden zou ik alles wel willen hebben, maar ik merk "hoe meer spullen" des te minder ik gebruik.Apparatuur dient bij mij overzichtelijk geplaatst te zijn wil ik er prettig mee werken. Teveel synths geeft bij mij meer onrust. Ik kijk ook niet teveel naar de snoerenchaos achter mijn mengtafel. Vind het al heel wat dat mijn midi werkt.

Ik ben een chaoot en dat zal wel altijd zo blijven. Hetzelfde geldt voor de apparatuur. Apparatuur met onoverzichtelijke menu's en onhandige editknopjes mag voor mij de deur uit. De S550 sampler van roland was een leuk ding, maar dat onhandige editten vond ik maar niets. Wilde hem als drumsampler gebruiken. Heb nu een MPC en dat is direkt samplen en spelen. Dat wil ik met alles.

Wat een onzin, veelal werken die ouwe dingen juiste altijd zonder problemen. En die ene keer dat er wat gefixt moet worden kan je het vaak zelf en anders lekker boeiend om em een keertje naar reperateur te brengen.
Ik mot er niet aan denken om allemaal van die nieuwe dingen te hebben.

en als je het over overzichtelijk hebt, dan waren die ouwe synths dat veelal meer dan die nieuwe met 5 funkties per knop.

Laatst gewijzigd:
Back