software bij de xl-7

eraserhead

Ingeburgerd
Wat houdt de software die je standaard XL-7 van E-Mu krijgt in? wat doet ie? Kun je daarmee via je PC patronen programmeren? Ik denk erover er een te kopen, niet dat dat afhangt van die software maar het is toch wel handig om dit vast te weten.

ja, maar kun je ze daarmee ook opbouwen, met balkjes enzo zoals bij sequence programma's als bijv Fruity Loops en Cubase ofzo

graag gedaan! :D

zou trouwens wel fijn zijn, wat meer software voor de protues2000/2500/commandstations. zo zou ik persoonlijk erg blij worden van een uitgebreide syntheditor... zo'n 2-regelig lcd scherm is toch ook niet alles

Origineel geplaatst door M_vh_K
is software op patches en patterns te beheren.

Dat klopt niet. Je kunt enkel patterns en songs up- en downloaden naar/van je PC. Het is geen patcheditor of zo. Je kunt er ook geen patches mee backuppen, dat moet via midi dump.

Ik vind het trouwens erg dom als je een sequencer als een Command Station zou willen aan je PC hangen en dan editen zoals Cubase en dergelijke... Gebruik dan toch gewoon een softseq :confused: :confused:

Origineel geplaatst door koediman
zou trouwens wel fijn zijn, wat meer software voor de protues2000/2500/commandstations. zo zou ik persoonlijk erg blij worden van een uitgebreide syntheditor... zo'n 2-regelig lcd scherm is toch ook niet alles

Zo'n patcheditor bestaat hoor, werkt wel via midi en niet via de usb poort. 't Is wel niet gratis, kost iets van 50 USD. Kijk maar op de Yahoo! Command Station group.

Origineel geplaatst door Steven V
Dat klopt niet. Je kunt enkel patterns en songs up- en downloaden naar/van je PC. Het is geen patcheditor of zo. Je kunt er ook geen patches mee backuppen, dat moet via midi dump.

Ik vind het trouwens erg dom als je een sequencer als een Command Station zou willen aan je PC hangen en dan editen zoals Cubase en dergelijke... Gebruik dan toch gewoon een softseq :confused: :confused:

lezen!
ik zeg beheren niet bewerken.

:confused: he he doe is een beetje lief tegen mekaar, het is valentijn...:luv:

ik ben overigens inmiddels een gelukkige bezitter van een XL-7...is idd wel erg gebruiksvriendelijk. ik ben nog nooit zo snel zo ver gekomen met een nieuw apparaat

Origineel geplaatst door eraserhead
:confused: he he doe is een beetje lief tegen mekaar, het is valentijn...:luv:

ik ben overigens inmiddels een gelukkige bezitter van een XL-7...is idd wel erg gebruiksvriendelijk. ik ben nog nooit zo snel zo ver gekomen met een nieuw apparaat

Nooit een MPC gehad? Dat gaat nóg sneller. :D

Back