B kant:May the funk

Die baslijn lijkt idd. sprekend die in een bepaald nummer van de Chemical bros, weet de naam niet maar doet er verder niet toe,
dit is een erg lekkere track !

En dat het erg chemical klinkt, vinnik nie zo vreemd, aangezien je 'm in '98 hebt gemaakt ;)

Ik snap alleen niet dat je deze track nu pas wilt gaan uitbrengen ?? Of ben je al eerder aan het labelshoppen geweest ?
In '98 was dit toch veel verkoopbaarder...of is je wurgcontact recentelijk afgelopen :D

Hee ja,
je kan wel horen dat deze track uit 1998 komt. Ik heb nog van die Big Beat platen uit die tijd
die ook zo klinken. Ik vind de groove echter wel erg vet en de breaks erg cool, maar het
geheel klinkt wel een beetje gedateerd.

Paar kleine puntjes:

- die vocal lijkt in het begin iets te snel te lopen.
- die vocal zit er nogal veel in.

Bij 4:25 min ..... lekker geluid!!!

Erg leuk (om ook maar in de positieve sfeer te blijven van deze draad)

maarr, ik vind die vocals echt totaal nix! Sorry Trash :D
Te vaak gebruikt in de track en ze hebben geen echte diepgang (hoeft niet natuurlijk, maar toch he)

:D

R

lekker.
voor mijn smaak zouden de vocals ook een keer mogen afgewisseld worden met een wat meer lead ding of zo.
het funkt zeker

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Die baslijn lijkt idd. sprekend die in een bepaald nummer van de Chemical bros, weet de naam niet maar doet er verder niet toe,
dit is een erg lekkere track !

En dat het erg chemical klinkt, vinnik nie zo vreemd, aangezien je 'm in '98 hebt gemaakt ;)

Ik snap alleen niet dat je deze track nu pas wilt gaan uitbrengen ?? Of ben je al eerder aan het labelshoppen geweest ?
In '98 was dit toch veel verkoopbaarder...of is je wurgcontact recentelijk afgelopen :D

Heb van 91 to 96 electro,acid,techno o.a gedaan, begon een beetje in een sleur te raken,het hele technologische in de muziek vond ik weinig inoverend meer toen,techno werd loopy,en wilde eens een keer iets anders.
In die daarna ben ik drum and bass gaan maken,en wilde iets met breaks gaan doen omdat mijn roots (electrobreakdance o.a)daar liggen,dus een soort van elk aspect van die kant uit diepen.
De tracks waren af,drum and bass gereleased bij nubian,alleen deze(maythefunk,enfunkinmahbrain bleven maar liggen.)

Re: B kant:May the funk

Origineel geplaatst door trash
May the funk kennen jullie nu wel.

Dacht,laat ik de b-kant ook even posten.

Track is uit 1998

De tracks zijn getekend bij een maatschappij,maar is geen release datum geplanned.

Met dank aan Hanz voor het gebruik mogen maken van zijn webspace,hierbij de link:

trash-funkinmahbrain.

waarom laat je dit nu pas horen eigenlijk?

lijkt mij een beetje laat..
7 jaar na dato

Re: Re: B kant:May the funk

Re: Re: B kant:May the funk

Origineel geplaatst door dj discodeluxe
waarom laat je dit nu pas horen eigenlijk?

lijkt mij een beetje laat..
7 jaar na dato

Waarom niet? zie het probleem niet echt.

het ook geen probleem.snap best dat je er trots op bent
maar ik had de intensie dat je hem wilde uitbrengen

dan had ik zelf had iets nieuws laten horen.

Deze tracks liggen al lang en breed getekend bij een platenmij,jaar of 3 nu:)
Maar komen niet uit waarschijnlijk.
Vandaar ik dit nu doe:)

Maar snap je punt wel.
Het is voor mij zoiets van hier,pak an,je vind het leuk of je vind het niet leuk,neem mee neem mee
Qua releases denk ik niet echt in datums,of al iets geweest is of niet,zelf luister ik bijna geen nieuwe dingen.
Soms denk ik wel eens,je moest eens weten wat er allemaal gereleased is,van de jaren 70 tot mid 90
Daar ben je dan nog zeker 20 jaar zoet mee.
En daar in die tijd is zoveel gaaf spul gemaakt,dat nu nog steeds ontzettend vet is.

Intro= top.

goed nummer!

Die "breaks" vind ik echt super.. (die stukjes die met dat haperen en wat daarvoor gebeurd) je hoort het bij 5:40 tot 5:55 weer..

balen dat het niet is uitgebracht dan..

toen was het waarschijlijk top geweest, nu niet meer.

maar je kan hem toch remixen? andere beat er onder

Ik remix bijna nooit mijn tracks,het is een moment opname,het is zo bedoeld.
Mischien wat eigenwijs:D
Maar ja

Origineel geplaatst door trash
Soms denk ik wel eens,je moest eens weten wat er allemaal gereleased is,van de jaren 70 tot mid 90
Daar ben je dan nog zeker 20 jaar zoet mee.
En daar in die tijd is zoveel gaaf spul gemaakt,dat nu nog steeds ontzettend vet is.

Soms denk ik dat ook weleens. :D

En wederom: lekker nummer trash :)

Absoluut vetteuh track! Nu al gediskwalificeerd voor de 2005 track contest 8o) Je zou eens een productie moeten doen met Relax. Lijkt mij een top combo.

Zéker een vette track! Gelukkig is-ie van way back, dan mag-ie vast niet meedoen met de 2005-contest. :bekdicht: Maarruh, waarom brengt dat label 'm niet gewoon uit? Deze b-kant is gewoon al 100% instant draaibaar. Ik wil dit wel horen als ik ga stappen!

Wat zit iedereen toch te emmeren dat dit in 98 wel kon en nu schijnbaar niet meer :confused: Dit is toch gewoon vette funk! Dat kan toch gewoon altijd!

Back