Origineel geplaatst door mpower
korg legancy-ms-20
27
Je zal waarschijnlijk de Korg Latency bedoelen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mpower
korg legancy-ms-20
27

Origineel geplaatst door Triphonius Z
Hij is gewoon bezig met wetenschappelijk onderzoek! Dan moet je vooral geen threads gaan vervuilen met discussies
Zou wel aardig zijn om te kijken of er een correlatie is met leeftijd en 'type' synth (VA, digitaal. soft, ouwe prut, etc.)
Ik verwacht na mijn deelname trouwens wel een overzicht van de resultaten!
Origineel geplaatst door sinew1958
Zeg nu zelf de klanken van de tegenwoordige synth's klinken toch beter dan vroeger?
En waarschijnlijk,als ze tegen je zeggen'spring in die put' dan doe je dat ook nog:-)Origineel geplaatst door DJ F-Asis
geen commentaar
IDEMOrigineel geplaatst door Alex Omega
:confused:
En waarschijnlijk,als ze tegen je zeggen'spring in die put' dan doe je dat ook nog:-)

Is geen onderzoek of wil ik wetenschappelijk onderbouwen,educatief of wat dan ook.Gewoon een (persoonlijke)vraag en al degene die willen antwoorden mijn grootste dank.God hoe gaat de lezer tegenwoordig om met een gewone vraag.Ik vond het gewoon een heerlijke inspirerende vraag op het moment zelf toen.Ik vraag geen research,bronmateriaal of wat dan ook ,gewoon een eerlijke mening,het werkt heel simpel,die vraag van mij.Heb het wiel of zo niet uitgevonden.Gewoon een stiekem vraagje,al komt dit niet zo professioneel over.Ik val niet aan,maar misschien krijg ik hierdoor een goed advies voor een latere beslissing.Het gaat er bij mij niet de muziek van morgen te kennen,maar enkel de keus van je te weten.Iinitiatief nemen bij een bepaalde keus is misschien dat een site een bepaalde produkt promoot?Wie weet?Ongekend is bekend na een promotie op het net,ga je er op in of laat je leiden door je eigen keus?Is dit afhankelijk van leeftijd of niet?Origineel geplaatst door turtel
hay
nou, mr sineview dat is een leuk onderzoek zeg, gaat dat altijd zo in het zuiden?
uw heeft een eigenaardige wetenschappelijke uitleg
greetz turtel
Tegenwoordig drie keer drukken en je hebt een compleet nummer.
Is geen onderzoek of wil ik wetenschappelijk onderbouwen,educatief of wat dan ook.Gewoon een (persoonlijke)vraag en al degene die willen antwoorden mijn grootste dank.
. Anders komt 't een beetje over als 'wat is je favoriete band' en dan wordt 't een loos opsomtopic. Ik vind persoonlijk de motivaties achter de keuzes erg interessant.
.Ik overdrijf,één keerOrigineel geplaatst door mikemix
Wat een gelul zeg!
VL-1
36