Kwantum hallen Genesis !!!!

toetsenistje

resonerend lid
Beste symfo forummers,

zojuist bij de Kwantum Hallen een livedvd van Genesis gekocht, concerten erop uit 1973 en 1974 (vette mellotron erbij. Dus op naar de Kwantum, voor 5,95 hebbie um.

nu was ik door de nieuwe topictitels aan het kijken en nu dacht ik stijl dat ik zag staan:

"kwantumballen met genetische saus" 8D :dubbel:

enfin amusement met je dvd concert hè! ;) (spotgoedkoop man!)

't is allemaal een beetje bootleg-achtig, verwacht geen spetterend kamera / geluidswerk, Tony Banks is op zich wel redelijk vaak in beeld, echter mooie overzichten van z'n toetseneiland tref je niet aan. Hij gebruikt een synthesizer (arp denk ik)twee orgels een RMI piano en de mellotron.

Origineel geplaatst door toetsenistje
't is allemaal een beetje bootleg-achtig, verwacht geen spetterend kamera / geluidswerk, Tony Banks is op zich wel redelijk vaak in beeld, echter mooie overzichten van z'n toetseneiland tref je niet aan. Hij gebruikt een synthesizer (arp denk ik) twee orgels een RMI piano en de mellotron.

:dubbel: Dat zijn geen twee orgels, da's één orgel met twee manualen, zoals meestal bij Hammonds... (het is een L102, geloof ik). De Arp is trouwens een Pro-Soloist en de Tron de M400 (of niet, Slipperman?).

de dvd is illigaal heb ik vernomen. heb em inmiddels ook...

Is van de selling england by the pound tour. We zien daar ze hammond L102 orgel met daarboven op een pro soloist. Links van hem een M400 mellotron met daarop een hohner pianet die eventueel door een fuzzbox gaat...

bij de kwalleballehallen??? gelijk heen maandag!
:D
ik heb wel een hoop vage opname,s van genesis uit die tijd via emule binnen gehaald, al is de kwaliteit slecht, sfeer zit er zeker in

Shit!!.Ben ik weer te laat!!!
Alle SF leden vormen rijen file's voor de kassa voor de DVD.
Als ik aan de beurt ben is ie Natuurlijk weer uitverkocht!:D 8o)

OOk verkrijgbaar van de zelfde "uitgever" (FNM) Live @ Wembley. Voor 7 euro bij de freerecord shop... Complete wembley live dvd uit 1987 (zoals de official release alleen dan zonder DTS track)...

Voor de liefhebbers is eventueel de 2 night stand dvd set ook wel interresant. De 2 complete lyceum shows van de duke tour. Verkrijgbaar via Seeding en (hog)Weeding in de bootleg Scene... (Of op ebay:D )

hmmmmm................is ff in de gaten houden,da's geen slecht preizzieee.:eureka:

Back