Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
de reden dat je niet zo snel antwoorden krijgt op je vragen muhrijn is dat het ten eerste natuurlijk echte beginnersvragen zijn. dat is niet erg! maar het inspireert natuurlijk niet echt om elke maand dezelfde antwoorden aan beginners te geven.
Origineel geplaatst door J-Run
Daar hebben we toch die prachtige search button voor?
Origineel geplaatst door muhrijn
Ja, ik zit ook op andere fora, alleen werd ik niet echt wijzer via de search sectie hierzo.
Maar van die DIN plug wist k wel, maar die zit niet bij mn comp, maar kheb er wel eentje met 15 pinnetjes die een printer-plug-achtige vorm heeft
Origineel geplaatst door senso
Misschien is dat niet eens zo'n slecht idee voor je, een Atari ST!
Origineel geplaatst door muhrijn
Ik krijg binnenkort nog een computer van een vriend van me voor naast mn TT's dus die kan k er ook nog wel voor gebruiken.

Origineel geplaatst door fuse
Kom op zeg. Atari kan toch al lang niet meer.
Ouwe meuk van 14 jaar geleden man!
). Een jaartje geleden of zo, heb ik een Atari Mega ST4 gekocht - prijs 30 EUR - met Notator SL, inclusief UNITOR zodat ik voldoende MIDI-poorten kan aanspreken. Dat ding crasht nooit, kan ook niet want een Atari kent alleen maar 'bommetjes' en tot nu toe is dit nog niet voorgevallen.Origineel geplaatst door muhrijn
Ten eerste thnx voor alle hulp van iedereen!
Over die Atari ST, in het Marktplaats forum hier staat er ook een tekoop voor slechts 50 euro. Ik heb nu al een aardige computer hier staan > Pentium III
Midi ingang (net achtergekomen dus)
Software:
Cubase
Reason
Soundforge
CoolEdit
Fruityloops (lekker easy :p)
Dus daar lukt het wel op denk ik.
Ik krijg binnenkort nog een computer van een vriend van me voor naast mn TT's dus die kan k er ook nog wel voor gebruiken.
Thnx anyway.
Ennuh: NorthernLightX > ik had je post wel gelezen hoor over die 15 pinnetjes ;-)

Origineel geplaatst door NorthernLightX
Trouwens, als ik die berg software van jou zie en je posts waarin alles niet te duur mag, ga ik vermoeden dat je het niet hebt aangeschaft...toch? [/B]
En dan nog onder het topic Midi kabels