S30 S80 Patches

cosmiq

www.cosmiq.nl
OVERAL gezocht.. en nagenoeg NIETS gevonden. Heeft iemand wat gratis patch banks? Losse patches mag ook! Vroeger hadden we nog yamahas80.com maar dat is helaas gewijzigd in een spam pagina.

De CS6X patch bank voor S80/S30

Attachments

• voice-org-cs6x.zip
    49,1 KB · Bekeken: 113
UK voice bank

(hoe die te omschrijven is...weet ik niet. Try it :))

Attachments

• ukvoice.zip
    36,9 KB · Bekeken: 123
Nog zo 1, funk mix bank

Attachments

• funk-mix.zip
    48,6 KB · Bekeken: 115
Uralmoto bank (16 patches. De JS Bach patch klinkt wel goed :))

Attachments

• uralmoto.zip
    8,2 KB · Bekeken: 99
DM Bank. Met wat drum performances :dj:

Attachments

• dmbank.zip
    67,4 KB · Bekeken: 117
En de laatste die ik heb. Een GM compatible bank. Nog niet geprobeerd alleen. Zie maar

Attachments

• gm_bank.zip
    62,7 KB · Bekeken: 127
Origineel geplaatst door A3-jan
Hoe laad je de zip files in de s80??
Niet. Je pakt ze uit, en dan zit er een .s2a file in die je hoogstwaarschijnlijk met een editor naar 't ding moet sturen.

Zipfiles worden hier alleen maar gebruikt als verpakking omdat het forum niet toestaat dat er andere bestandsextensies worden geupload. Kijk maar als je een post maakt :

Toegestane bestands extensies: gif jpg png txt zip jpeg mp3 wav au pch mid pdf syx pch2 prf2

Je kunt 't natuurlijk ook hernoemen naar .zip, maar dan krijg je weer hele volksstammen die niet begrijpen dat er eerst een andere naam aan gegeven moet worden (beangstigend hoeveel "bekende bestandstypes verbergen" aan hebben staan). Vandaar het inpakken.

Origineel geplaatst door Yoozer
Niet. Je pakt ze uit, en dan zit er een .s2a file in die je hoogstwaarschijnlijk met een editor naar 't ding moet sturen.

Zipfiles worden hier alleen maar gebruikt als verpakking omdat het forum niet toestaat dat er andere bestandsextensies worden geupload. Kijk maar als je een post maakt :

Toegestane bestands extensies: gif jpg png txt zip jpeg mp3 wav au pch mid pdf syx pch2 prf2

Je kunt 't natuurlijk ook hernoemen naar .zip, maar dan krijg je weer hele volksstammen die niet begrijpen dat er eerst een andere naam aan gegeven moet worden (beangstigend hoeveel "bekende bestandstypes verbergen" aan hebben staan). Vandaar het inpakken.

Ik bedoelde de s2a file hoe je die in je s80 laad...met mbv een editor dus..en waar kun je die downloaden?

yamaha tools.. of je ze kan downloaden weet ik niet, dat zul je zelf op yamaha co uk moeten zoeken. Wel is er bij je S30 een ceedeetje geleverd waar de software op staat.

Origineel geplaatst door A3-jan
Ik bedoelde de s2a file hoe je die in je s80 laad...met mbv een editor dus..en waar kun je die downloaden?

Je kan de editor hier downloaden. Je vindt er trouwens ook nog 128 Performances.

Even deze oude thread leven inblazen.
De link naar de editor hierboven werkt niet meer.
Ik ben op zoek naar editor en patches voor de CS6x
De S80 patches zouden normaal in de CS6x moeten werken?
Thanks !

Back