Ik heb een DDX3216. Ik gebruik alleen de digitale I/O's. De audio en conversie vertrouw ik niet zo.
In het verleden heb ik een B1 Mic gehad en daar was ik dan juist niet zo blij mee. Ik vond hem erg veel mid hebben en schel klinken. voor hetzelfde geld of iets meer denk ik dat SE Electronics of T.Bone (is eigenlijk ook SE Electronics maar onder deze naam als het huismerk van Thomann op de markt gezet) betere kwaliteit mics bieden. Thomann heeft al een hele mooie buizen condensator voor 300,-. Ik kan uit ervaring zeggen dat die ERG goed klinkt.
Over de gitaar kan ik weinig zeggen. Ik heb er wel één maar ik ben geen gitarist en heb geen vergelijkingsmateriaal. De gitarist uit mijn band heeft er even mee gespeeld en was niet onder de indruk. Maar hij gaf ook aan dat het qua prijs-kwaliteit verhouding niet zo slecht is.
Qua conversie vertrouw ik meer op mijn RME ADI8 Pro.
Een Behringer synth?? Zou die enige kans maken in synth-land. Behringer wordt nog steeds zo vaak op voorhand uitgekotst. Zelfs als hij helemaal te gek zou klinken of voor weinig verrassend veel zou bieden, dan ben ik nog bang dat velen zich geroepen voelen om hem de grond in te trappen.
Ik beperk me altijd maar tot het uitgangspunt: Je moet het niet geloven; je moet het proberen.