Kaartlezer inbouw instructie voor MPC2000XL

Origineel geplaatst door JEFReak
HIER een linkje van een winkel in nederland die ze ook verkopen!
http://www.picco.nl/product_info.php?products_id=1542

hey dat is precies dezelfde die ik in duitsland heb besteld !

ik hoor trouwens dat sommige mensen hebben met sommige geheugenkaarten, en dat ze alleen CF kunnen gebruiken.
vreemd. ik kan elk soort kaartje lezen en schrijven :confused:

hoe zit dat nou ?

Ik heb geprobeerd met SD maar dat werkte niet, alleen zo'n compactflash geval werd geaccepteerd :).

-C-

in nl issie toch duurder?

ik heb CF, Memorystick, SD en nog een andere geprobeerd, maar ze werken allemaal. SD werkt niet zo lekker, behoorlijk traag maar ik vind de CF en Memorystick het lekkerste / snelste werken.

ik heb niks geselecteerd, gewoon atapi device ofzo...

vreemd !

Origineel geplaatst door elektrovolt
hik hoor trouwens dat sommige mensen hebben met sommige geheugenkaarten, en dat ze alleen CF kunnen gebruiken.
vreemd. ik kan elk soort kaartje lezen en schrijven :confused:

hoe zit dat nou ?

Een jumper setting misschien?

Origineel geplaatst door Steven V
Een jumper setting misschien?

Sorry, maar lijkt me stug.
Zijn het dezelde modellen/fabrikant?
Misschien verschil in kaartjes (snelheid)?

ik heb precies dezelfde als Sander...

ik gebruik een goedkope (en goede) apacer CF, een sony memorystick en een onbekend merk SD kaartje, maar die SD is zo dun dat hij van de week doormidden brak...

Als ik SD kaartje er instop, krijg ik gewoon not ready. Netzoals er niks inzit. Als ik kaartje eruit trek gaat wel even het lampje aan/uit.

Iemand mailde mij dat een sony memorystick het er ook niet indeed.

Wat voor jumper zat er ookweer op. Iemand nog de handleiding in de buurt liggen?

volgens mijn manual:

3 1
----
|**|
|**|
----
4 2

jumper op 3 en 4 : drive is master
jumper op 1 en 2 : drive is master EN slave
geen jumper : drive is slave

ik weet niet meer precies welke setting ik heb, maar je moet gewoon ff proberen...

succes !

ik heb het ook ff gechecked na melding van sander in een vorige thread, en bij mij is het ook enkel cf card die werkt. moest er een oplossing zijn om alle kaartjes te ondersteunen is dit natuurlijk mooi meegenomen.. kwestie van jumpersettings juist zetten.

ik heb trouwens dezelfde als de topicstarter in de tijd, deze uit duitseland dus

en een ASR-X?

en een ASR-X?

Okee, aangezien jullie mij vorige keer zo goed geholpen hebben probeer ik het met de volgende:

Wie kan enigszins voorspellen of die cardreader ook in mijn ASR-X gaat werken?
gegoogled heb ik er al voor, ik zag alleen iets over interne SCSI, maar kon niet eens ontdekken of ik daar de SCSI-optie voor nodig heb...

en wat als je zoiets inbouwt? KLIK!

zou je dan die usb en firewire poort kunnen gebruiken om bijvoorbeeld je mpc samples van je externe firewire harddisk te laten halen?

Die zit intern in een computer op USB 2.0 aangesloten.
In een MPC zit geen USB aansluiting, dus dat wil niet.

-C-

is er een vervangende optie dan?

Origineel geplaatst door Chulukinat
en wat als je zoiets inbouwt? KLIK!

zou je dan die usb en firewire poort kunnen gebruiken om bijvoorbeeld je mpc samples van je externe firewire harddisk te laten halen?

Echt geen flauw idee of dit gaat werken.
Zou je moeten uitproberen.
Ik ga er 1 bestellen, altijd handig, als het niet voor
de sampler werk dan maar in de pc.

hoe lang doen de duitsers over levering?

Origineel geplaatst door Chulukinat
hoe lang doen de duitsers over levering?

Ik wil me nergens mee bemoeien,zorg eerst dat die MPC goed opstart, anders verschuif je het probleem.

Back