[Roland] Roland R70

20hz

..to the beat of the drum
Even om te beginnen, ik zag geen sectie voor drumcomputers, mocht deze post ergens anders horen te staan zie ik het wel.

Over de R70, ik weet dat er een pcm-kaart bestaat om de aanvullende sounds voor de 909kit te krijgen. Is er iemand die weet welk type kaat dit is, of beter nog, die hem mij gratis wil sturen (grapje!) ,die hem mischien wil verkopen?

- back to do some beats :dj: -

Hee Marcel !

Toch maar lid geworden van de praatgroep voor synthverslaafden ;) ?

Stel je nog even voor aan de rest in het topic nieuwe leden.

Googol: Klopt! het zijn dezelfde kaarten die op de r8 passen. Ik weet niet voor welke ze origineel zijn gemaakt, maar ik weet dat ze ook op de r70 (het kleinere broertje) werken.

Murphi: jij hier? :D
Het forum hier is top, dank je voor de tip en ik zal mezelf zometeen een beetje voorstellen aan de rest van synthetisch Nederland.

Voor nu, maak er allen een goed weekend van :biertje: en weet, het is niet de lengte die telt, maar hoeveel apparatuur je hebt, of nee... eh...poeh....'t is weer zondag :D

Wow,

Sorry voor deze oude thread, maar kan dit echt?
Ik heb namelijk gister een R70 gekocht...

En mijn kennis zegt dat er alleen een memory-card in kan voor extra patterns en songs...

Please correct me if i'm wrong...

Het enige qua extra geluiden is naar mijn huidige kennis, dat je 32 extra plekken hebt om geluiden te stapelen en zodoende op te slaan...

Maar mocht het kunnen zou het natuurlijk erg relaxed zijn...

Origineel geplaatst door barn
Wow,

Sorry voor deze oude thread, maar kan dit echt?
Ik heb namelijk gister een R70 gekocht...

En mijn kennis zegt dat er alleen een memory-card in kan voor extra patterns en songs...

Please correct me if i'm wrong...

Het enige qua extra geluiden is naar mijn huidige kennis, dat je 32 extra plekken hebt om geluiden te stapelen en zodoende op te slaan...

Maar mocht het kunnen zou het natuurlijk erg relaxed zijn...

Voor zover ik weet en wat ik ervan gelezen heb is dat ook zo ja. Alleen een RAM card om patterns, etc. op te slaan, maar geen ROM cards voor sounds. Als het wel zo is wil ik dat ook wel even weten inderdaad.

Ik denk idd dat ze er niet zijn, behalve voor de R8.
Ik ging er toen vanuit dat aangezien de R8 en de R70 voor een
groot deel gelijk zijn dat ze dat op dat punt ook waren.

Ik heb even het internet afgestruind en kan op het gebied an de r70
maar weinig vinden en dat wat ik vind heeft het idd over een memorycard
en dat staat ook als enige in de gewonde handleiding.

dus de kaarten kunnen alleen op de r8 :stupid

Ik heb de R70 dus nu ook...

Ik vind de standaard geluiden al best lekker... goed bruikbaar...
Alleen voor mijn muzieksoort moet ik nog ff kijken hoe de geluiden te editten zijn...

Qua realtime patterns proggen, top... werkt errug lekker... en inventief...
Mijn verdere indrukken moeten de doorslag geven...

U hoort nog van mij

Back