Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door lo-fi
Ja op het SoS forum is hier al 'n hele thread over. Ik vind het maar flauw van Behringer, en ik hoop dat ze van de rechter (weer) 'n draai om hun oren krijgen. Volgens mij zou Behringer best aardige spullen kunnen maken daar in China, maar als ze op R&D kosten besparen door circuits van anderen na te bouwen dan ben ik daar wel op tegen. En als ze proberen stoer te doen door het uiterlijk van andere producten na te apen dan dalen ze alleen maar in aanzien voor mij. En dat doen ze de hele tijd - iemand in die SoS thread noemde de DJ mixers van Behringer. Stuk voor stuk schaamteloze kopieën qua uiterlijk en features. En het nare is dat ze dan ook nog de naam zoveel mogelijk op het origineel proberen te laten lijken:
Behringer DJX700 = Pioneer DJM-500/600
Behringer DJX400 = Pioneer DJM-300
Behringer DX626 = Gemini PS-626
Behringer DX-052 = Vestax PMC-05Promk2
Alsof mensen zo dom zijn om per ongeluk 'n Behringer te kopen als ze eigenlijk een Vestax wilden.
Origineel geplaatst door feindbild
en goedkope pedaaltjes zijn het zeker wel...
als je even op het internet zoekt, blijken ze 19 tot 29 euro te kosten!
ne-gen-tien euro!
geen wonder dat roland bang wordt...

Origineel geplaatst door Arv
Wat een gezeik weer. Volgens mij heeft Roland gewoon weer de ziekte erin dat er een bedrijf is die leuke goedkopere alternatieven biedt.
Dat ze zo veel lijken op de BOSS pedaaltjes, hallo volgens mij lijken alle pedaaltjes op 1 of andere maniet op elkaar. Trouwens ik vind het behoorlijk meevallen...
Ik heb geen medelijden met Roland..
Behringer announced the launch of a line of guitar effects pedals which replicate the distinctive design features of the BOSS pedals with such painstaking detail that the Behringer pedals are nearly indistinguishable from the BOSS pedals.
The Complaint alleges that in an effort to gain industry acceptance of the cloned pedals, Behringer falsely assured industry retailers that the Behringer line of pedals was approved and endorsed by Roland.
Origineel geplaatst door feindbild
maar 't bewijst toch maar mooi dat de roland doosjes een beetje té stevig geprijsd zijn

Origineel geplaatst door dione
Ik vind die DOD pedaaltjes ook erg op de Boss pedaaltjes lijken..