RedTitan
wordt ooit nog eens Josti
Mijn excuses voor de grote plaatjes voor Behringer, maar zoals ze in Groningen zeggen;
't is nait aans!
en
en
tot slot:
en
Zelf denk ik dat Behringer er wel mee wegkomt, die zijn ook niet gek. Ze kunnen de grootte en vorm en opzet van die pedaaltjes wel verdedigen met het feit dat dat de norm is voor flightcases etc. De plaats van de knoppen is wel hetzelfde (en dat had ik dus zelf wel ff veranderd). De kleuren en lettertypes zijn niet gelijk, de namen lijken wel op elkaar. Ik vind het wel gedurfd!
't is nait aans!
en
en
tot slot:
en
Zelf denk ik dat Behringer er wel mee wegkomt, die zijn ook niet gek. Ze kunnen de grootte en vorm en opzet van die pedaaltjes wel verdedigen met het feit dat dat de norm is voor flightcases etc. De plaats van de knoppen is wel hetzelfde (en dat had ik dus zelf wel ff veranderd). De kleuren en lettertypes zijn niet gelijk, de namen lijken wel op elkaar. Ik vind het wel gedurfd!

. Nou, iedereen lijkt er hier nogal klakkeloos vanuit te gaan dat Roland stapels patenten op die dingen heeft, en daar heb ik mijn twijfels over. Verder vraag ik me oprecht af hoe het zit met 'auteursrechten' op schakelingen (buiten patenten om), dat weet ik gewoon niet. 

(met alle respect voor de boeren en vind ik chinezen ook wel grappig ze...)