Gameboy muziek alternatief

Dr bestaat ook zown cardridge voor je nes, waarmee je muziek kan maken met de interne chip, volledig midi aanstuurbaar, ontwikkeld door een amerikaans bedrijffie, ik weet niet of ze ook in NL te krijgen zijn.

Origineel geplaatst door Absynth
Dr bestaat ook zown cardridge voor je nes, waarmee je muziek kan maken met de interne chip, volledig midi aanstuurbaar, ontwikkeld door een amerikaans bedrijffie, ik weet niet of ze ook in NL te krijgen zijn.

Ik heb op een famicom (japanse nes) pirated 100000 in 1 cardrigdes ook een muziek programma staan, dat ding simuleert een piano en kan je bespelen met de vierpuntdruk toets en de start, select B en A knop. Op dezelfde cardrigde staat btw ook een strip spel, gebaseerd op het schaar, papier en steen spel. Naakte japanse dames in 8 bit *D

Leuk spul! ik snap alleen nog niet zoveel van de sequencer (net de demo van LSDJ gedownload)

He Absynth weet je toevallig ook de naam van die NES casette????

Of nog mooier een link,

Of weet misschien iemand anders het????

Ik vind het echt heel cool dat er mensen zijn die serieus muziek maken met behulp van de gameboy. Dat lijkt me wel wat. Eerst maar eens ergens zo'n tracker vandaan halen :erm:

niks geplanned...

niks geplanned...

maar ik zo graag diene gaan zien. Ik weet nog niet als ik zal tijd voor hebben

DIVISION BY ZERO TOUR

artists: BITSHIFTER (8bitpeoples)
LEKTROGIRL (rephlex)
KOMATROHN (datapop)
PSILODUMP (The X-Dump)
LO-BAT
FIRESTARTER (+special guest Jami)
DJ POLAR_B
THE C-MEN