BD
BD
Wel... deze oudere Akai komt zeker het allerdichtst in de buurt. Ik heb tientallen plaatsjes van de 2000 op Google bekeken maar zie er ook niet eentje bij van de zijkant, voor die gleuven....
En ik heb dat ding duidelijk van achteren naar voren flink in hoogte zien aflopen. Stond op een donkere tafel, dus ik kan me niet voorstellen dat er dan aan de achterkant nog iets onder stond en het toch een vlakke rechte bak was. Of helt die MPC2000 veel meer dan de MPC2000XL?
:confused: ja, confused ben ik onderhand wel....
Is er hier een MPC2000 bezitter die het verlossende woord kan geven???
BD
Wel... deze oudere Akai komt zeker het allerdichtst in de buurt. Ik heb tientallen plaatsjes van de 2000 op Google bekeken maar zie er ook niet eentje bij van de zijkant, voor die gleuven....
En ik heb dat ding duidelijk van achteren naar voren flink in hoogte zien aflopen. Stond op een donkere tafel, dus ik kan me niet voorstellen dat er dan aan de achterkant nog iets onder stond en het toch een vlakke rechte bak was. Of helt die MPC2000 veel meer dan de MPC2000XL?
:confused: ja, confused ben ik onderhand wel....
Is er hier een MPC2000 bezitter die het verlossende woord kan geven???
Origineel geplaatst door Backdrop
Zou daarentegen de MPC2000 (nietXL) dit magische apparaat kunnen zijn ?![]()
Broodnuchter zelfs, was moe en moest zelfs helaas direct weer aan het werk na de optredens. Maar die slope zie je zelfs een beetje op dat kleine plaatje met die twee jongens! Nee, gleuven + slope, dat kan geen inbeelding geweest zijn op de nuchtere maag toch ! Ik zie ze allebei nog zo voor me!