Korg MS2000 B

Origineel geplaatst door divi
i second that

maar is de MK precies hetzelfde als de MS2000? dacht het niet, ik lees hier dingen over mod sequences die ik niet op m'n MK heb, toch?

Op de modseq na dus is ie hetzelfde... de patches zijn ook onderling uitwisselbaar...

Storngs geluid in MS2000B

Storngs geluid in MS2000B

Ik heb interesse in een MS2000B.

Ik heb daar een vraag over.

Klopt het dat er een storings geluid in zit?

De demo songs op de korg site hebben een storings geluid op de achtergrond.

http://www.korg.com/gear/info.asp?a_prod_no=MS2000B&category_id=1

Neem de laatse demo song Tube maar als voorbeeld daar zit een storings geluid in. Alsof er een kabel los ligt.
Ook de andere demo songs hebben dit op de site.
Maar in Tube is het het duidelijkst hoorbaar.

Is dit ook in het echt zo. Of is dit een misser van Korg op de site?

Origineel geplaatst door divi
de microkorg heeft het in elk geval niet

maar zeg nu zelf, denk je dat korg een synth uitbrengt die zo ruist?

Ik vind het frapant dat al die demo songs exact hetzelfde storingsignaal hebben.

Dus als ze al blijkbaar zo slecht omgaan met hun demo's songs weer te geven.

Dan denk ik dus ja!

Hey!

Ik ben hier nieuw op het forum en ook nieuw in het synthgebeuren.
Enkele basisbegrippen zijn me al bekend, maar daarmee is alles toch wel gezegd.
Ik ben sinds enkele maanden op zoek naar een synth, niet te ingewikkeld, maar ok van klank.
In de eerste plaats zou ik goeie subbass klanken moeten hebben, maar ik moet er natuurlijk ook wat meer mee kunnen dan alleen dat, het zou zonde zijn... :D

Ik heb de Korg MS2000 B in gedachten, omdat ik deze eergisteren eens ben gaan uitproberen in de plaatselijke muziekwinkel. Ik heb enkel even door de presets gefietst en vond daar enkele subbass klanken die voor mij meer dan geslaagd waren (enkele klonken perfect zoals de originele bassound van de bassist uit m'n groep). We spelen vooral een mengeling van funk, hiphop, jazz, disco, ... dus als je iets voorstelt, hou misschien rekening met dit gegeven.

Ik heb ook al enkele zoekacties op het forum ondernomen, maar daar kom ik een hele hoop threads tegen die goed gevuld zitten, maar mij geen duidelijk beeld geven over de MS2000 B.

Dus bij deze wou ik nog eens een aparte thread starten.
Alle info is welkom! Suggesties omtrent andere alternatieven rond de prijsklasse van de Korg zijn ook welkom.

JaZz.
Ik heb een korg ms2000 te koop.

Back