[hermiks] Konono no1 - ditshe

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Krat, dit is de eerste track van jouw hand die ik heb uitgeluisterd! :D

Nou, Hanz, heb ik dat te danken aan de vrolijke afrikaanse chants, of heb ik er te weinig distortion onder gesmeerd? :D

Lekker hard, daar houden wij wel van... hij mag echter wel wat meer afwisseling hebben!

Afwisseling? Nergens nodig voor. Zet je stereo dan maar wat harder. :)

Jij hebt in Future Music gestaan met je demo. Heb ze nog liggen!

De track vind ik een beetje eenzijdig. Niet veel variatie, probeer dat meer te doen. Alsnog heeft het wel overtuigen. De drums klinken goed met subtiele distortion. Wat meer effecten erbij maakt het meer spannend.

Wat ik zal doen is flink aan de slag met Wavlab 5 en knippen, timestretchen en effecten erover heen.

Het vraag wat meer aandacht.

Klopt, twee keer zelf.

Ik vind dat dit nummer af is, dus ik doe er verder niks meer aan. :D

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Klopt, twee keer zelf.

Ik vind dat dit nummer af is, dus ik doe er verder niks meer aan. :D

Zo, jij hebt in ieder geval geen gebrek aan zelfvertrouwen!

Tsja,.... dan laat ik m'n opbouwende kritiek ook maar achterwege....

Ik vind die vocals dr niet echt bijpassen maar dat is persoonlijk......wel grappig natuurlijk

Ook zit er volgens mij vrij weinig laag in de bassdrum of dat ligt aan mn speakers.....

naja....industrial is ook niet echt mijn stijl dus vandaar dat k m niet echt geweldig vind.....

keep it up

Die vocals vind ik wel tof...:) Alleen de bassdrum is wat te veel een scheet, er zit geen kracht in. Wat ronder, en minder dist zou ik mooier vinden. Maar ja, dan wordt het vast weer een stuk minder industrial....

Krat

Je triggert iets met je track.
Ik deed spontaan me ogen dicht.
En zag voor me dat heel afrika als door een wonder in een adhd tempo afrikaners die al heipalend een hele industrie uit de grond stampen,gecoached door een aan de kant kijkende breedsmilende bijna amerikaanlijkende sigaarrokende ruud lubbers.

Verder had ik niet veel opmerkingen over de track,mischien alleen wat subtiele.
Mischien een supersaw,of een basje op de downbeat,een rollende 909 snare,dan een climax,weet je wel.

Maar krat,powerrrrrr

ik vinnum vet, nix geen flauwe ongein. ik weet dat je 'm af vind maar IK zou die 4/4 kick niet hebben gedaan omdat die syncopen (schrijfjedatzo?) als kick-patroon in het begin veel vetter klinken dan dat rechttoerechtaan stampen daarna. als je dat de hele tijd met af en toe wat variatie had gedaan, zou 'ie meer tegendraads en spannender zijn. (trouwens...een metaal-achtige knal op de 2e en iets na de 4e syncopische kick zou helemaal vet zijn)
:peukie:

Het nummer zelf, dus zonder de afrikaanse samples, is overigens nog niet af. Daar komt nog het een en ander bij. Wat weet ik niet, wie weet wordt het wel iets goeds. :dubbel:

Trash schreef:
Mischien een supersaw,of een basje op de downbeat,een rollende 909 snare,dan een climax,weet je wel.

Goed idee. Ik dacht zelf ook aan een zangeresje met neus-stem, en heel veel reverb op de strings. En dan dat na die break de beat erin komt, en de handjes in de lucht gaan enzo. :Z :z :Z :z 8o)

Origineel geplaatst door trash
Krat

Je triggert iets met je track.
Ik deed spontaan me ogen dicht.
En zag voor me dat heel afrika als door een wonder in een adhd tempo afrikaners die al heipalend een hele industrie uit de grond stampen,gecoached door een aan de kant kijkende breedsmilende bijna amerikaanlijkende sigaarrokende ruud lubbers.

Sterke omschrijving :biertje:

Als ik dit erg hard zou horen, liep t me nat, warm en geel langs de benen af..
Is dat ook de bedoeling?

Zo ja, goeie! :bekdicht:

Als ik dit soort liedjes maak, dan is het wel de bedoeling dat je een beetje bang wordt, ja. :)

Back