Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
maar doen ze zoon beetje bij alle dingen)Die snap ik niet.. Die witte zijn toch ook gewoon nieuw?Origineel geplaatst door Thoraval
wat een smiechten zijn da zeg om niet te zeggen oplichters :/
Origineel geplaatst door Thoraval
ook hoe ze altijd nieuwe synths, die ze nog niet eens binnen hebben, aanbieden voor 2250,- en erbij zetten dat hij van 2750,- E komt... totaal van de pot gerukt (ja ik heb t over de TI jamaar doen ze zoon beetje bij alle dingen)
Origineel geplaatst door Kenny
Op de site staat wel een gedeelte met ''Winkeldochters''
Dat wil zeggen, oud spul of spul waar ze gewoon vanaf willen.
Daar staan ook de MPC 4000 hd bij.
De 'vanaf' prijzen worden meestal gebaseerd op de adviesprijzen, die liggen altijd hoger.
@ Thoraval
Je bent toch niet verplicht er iets aan te schaffen of hun folder te lezen.
Maak je niet al te druk zou ik zeggen..
, we willen er vanaf.....
Origineel geplaatst door Thoraval
ook hoe ze altijd nieuwe synths, die ze nog niet eens binnen hebben, aanbieden voor 2250,- en erbij zetten dat hij van 2750,- E komt... totaal van de pot gerukt (ja ik heb t over de TI jamaar doen ze zoon beetje bij alle dingen)
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Die snap ik niet.. Die witte zijn toch ook gewoon nieuw?
Origineel geplaatst door ikke
Na de zomer zou die komen. Het wordt naart schijnt een kleintje zoals de mpc1000.
Dat zeggen ze al jarenOrigineel geplaatst door ikke
Na de zomer zou die komen. Het wordt naart schijnt een kleintje zoals de mpc1000.

Origineel geplaatst door r.5
Zoals de Akai MPC2500?
een MPC die verdacht veel op een video camera lijkt!Alsof jij een betrouwbare verkoper kent :confused:Origineel geplaatst door ZwaarVet
lekker betrouwbaar ook....
alsof een mpc1000 24bit 96 khz is........![]()