Akai MPC4000 1499,- Nieuw

Het gaat om 2 witte dus oudere modellen, daarna worden de nieuwe modellen weer gevoerd voor de normale prijs.

wat een smiechten zijn da zeg om niet te zeggen oplichters :/

ook hoe ze altijd nieuwe synths, die ze nog niet eens binnen hebben, aanbieden voor 2250,- en erbij zetten dat hij van 2750,- E komt... totaal van de pot gerukt (ja ik heb t over de TI ja ;) maar doen ze zoon beetje bij alle dingen)

Origineel geplaatst door Thoraval
Die snap ik niet.. Die witte zijn toch ook gewoon nieuw?

ook hoe ze altijd nieuwe synths, die ze nog niet eens binnen hebben, aanbieden voor 2250,- en erbij zetten dat hij van 2750,- E komt... totaal van de pot gerukt (ja ik heb t over de TI ja ;) maar doen ze zoon beetje bij alle dingen)

Op de site staat wel een gedeelte met ''Winkeldochters''
Dat wil zeggen, oud spul of spul waar ze gewoon vanaf willen.
Daar staan ook de MPC 4000 hd bij.
De 'vanaf' prijzen worden meestal gebaseerd op de adviesprijzen, die liggen altijd hoger.

@ Thoraval
Je bent toch niet verplicht er iets aan te schaffen of hun folder te lezen.
Maak je niet al te druk zou ik zeggen..

Origineel geplaatst door Kenny
Op de site staat wel een gedeelte met ''Winkeldochters''
Dat wil zeggen, oud spul of spul waar ze gewoon vanaf willen.
Daar staan ook de MPC 4000 hd bij.
De 'vanaf' prijzen worden meestal gebaseerd op de adviesprijzen, die liggen altijd hoger.

@ Thoraval
Je bent toch niet verplicht er iets aan te schaffen of hun folder te lezen.
Maak je niet al te druk zou ik zeggen..

Tsja...Winkeldochters....

Als je belt en vraagt of het gaat om demomodellen of 2e handsmodellen, wordt er std. gezegd: ..gloednieuw :D, we willen er vanaf.....*D

Ongevraagd advies: even goed doorvragen! De praktijk kan iets anders zijn. Degene aan de telefoon zal (zo is mij uitgelegd door Feedback) het product waarsch. niet in de handen gehad hebben. Je kan dus het beste even je laten doorverbinden met de betreffende afdeling, de daar verantwoordelijke medewerker doorzagen (figuurlijk) en afgaande op die informatie wel of niet je bestelling doen....

Wel leuk een "nieuwe" MPC voor die prijs.....

Dit hoeft natuurlijk niet onjuist te zijn. Wanneer een fabrikant een consumentenadviesprijs afgeeft van €2750,- en men verkoopt voor €2250,- dan mag dit beslist geclaimt worden.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Die snap ik niet.. Die witte zijn toch ook gewoon nieuw?

Het zou goed kunnen dat déze witte nieuw zijn, dat ze ergens vergeten zijn, weet ik veel... Hoe dan ook, de MPC4000's die AKAI sinds ruim een jaar (?) uitleverd, zijn blauw. Dit zijn dus (wellicht) nieuwe MPC's van zeker één jaar oud... Contradictio in terminis?

Origineel geplaatst door ikke
Na de zomer zou die komen. Het wordt naart schijnt een kleintje zoals de mpc1000.

Ik hou m'n hart vast... Ik zou liever iets MPC60/SP1200-achtigs zien maar ik denk niet dat Akai naar mij gaat luisteren.

Origineel geplaatst door ikke
Na de zomer zou die komen. Het wordt naart schijnt een kleintje zoals de mpc1000.
Dat zeggen ze al jaren :D

hoe zit dat eigenlijk met die bugs in de mpc1000 ?
nu de dag van vandaag vrijdag 18 maart 2005

Origineel geplaatst door r.5
Zoals de Akai MPC2500?

:dubbel: een MPC die verdacht veel op een video camera lijkt!

Attachments

• mpc2500.jpg
    mpc2500.jpg
    24 KB · Bekeken: 69
lekker betrouwbaar ook....
alsof een mpc1000 24bit 96 khz is........:Z

Origineel geplaatst door ZwaarVet
lekker betrouwbaar ook....
alsof een mpc1000 24bit 96 khz is........:Z
Alsof jij een betrouwbare verkoper kent :confused:

Back