Unic goes Club, hehehe

is dit Unic club??

Ik vind hem niet echt bijzonder ofzo, misschien komt het omdat hij wat kort is.

Het nummer pakt me nu niet echt.

Misschien als je het verder uitwerkt.

Vraag me niet wat Club inhoudt want dat weet ik niet. Over het nummer zelf:

Het drumritme ligt lekker in het oor en ook de sequencers zijn niet slecht. Toch mis ik hier een melodie bij ... het is te eentonig, zelfs voor iets minder dan 2 minuten. Je probeert dat te doorbreken met tracks te muten en te unmuten, maar naar mijn smaak is dat toch niet voldoende.

Natuurlijk moet je er wel mee rekening houden dat ik in een heel ander genre zit dan dit en dat daarom mijn kritiek niet zó belangrijk is ;)

:doei:

Klinkt erg lekker hoor, goeie sound, lekkere samples :biertje:

Maar vanaf zo'n 45s (na een prima intro) moet er toch wat meer gebeuren. Je gebruikt zelf een brassje waarmee je tot het eind van het nummer doorgaat maar die is wat dun. Het idee is overigens wel goed dat je iets met blazers doet vanaf die 45s maar dan in een wat vollere bezetting. Ik zou een kwart moduleren en er dan gelijk een nog funky-er groove aan geven maar da's persoonlijk...

Club? Zou maar zo kunnen :kroon:

Hee bedankt voor de snelle reacties!

tja ik zou dus ook niet weten wat dit is... ben er totaal niet bekend mee. iets van dance/club ofzo?!?! :D

Ik was bezig met het maken van een k*t nummer voor die andere thread, en toen dacht ik van, hee maar dit klinkt best aardig toch. ;)

het is dus niet vernieuwend of iets dergelijks. Maar ik zal eens proberen jullie commentaren erin te verweven, iets meer funky proberen te maken, en nog andere dingen...
Niet echt mijn ding dus:) dus dat wordt weer dikke pret voor me...hehe

ik vind het best qua sounds wel goed klinken bij elkaar maar het is wel een beetje eentonig.

maar misschien hoort dat wel bij "club" whatever that may be anyways.

ik denk dat alleen iemand die afgestudeerd is in de club kan bepalen of dit wel club genoeg is.

Origineel geplaatst door Danny
Vraag me niet wat Club inhoudt want dat weet ik niet.

:doei:

1 vereniging met het doel gezamenlijk een sport, hobby enz. te beoefenen
2 groep bevriende personen
3 besloten gezelschap, sociëteit
4 golfclub, slaghout voor het golfspel
5 seksclub

das de club, nee dit vindt ik leuker dan die andere orgelmuziek
moet je mee doorgaan unic

greetz trutel:kimono:

hey Unic,

ik vind je basgeluid gaaf! En op 1:33 komt de bas er na een break weer in. Dat klinkt heel krachtig.
Hoe heb je die bas gedaan?

Origineel geplaatst door AlonsoMos
hey Unic,

ik vind je basgeluid gaaf! En op 1:33 komt de bas er na een break weer in. Dat klinkt heel krachtig.
Hoe heb je die bas gedaan?

het is gewoon een of andere sample zonder fx. maar samen met de iets doorklinkende beat klinkt ie wel lekker ja.:)

dus geen moeilijke truken:)

Back