Lelijke stickers op synths

Kevin

Tis niet te gleuven
Heb gisteren 2dehands een hele mooie synth gekocht maar waarom plakken ze daar altijd in de winkel van die vieze stickers op :confused:

:D

Attachments

• lelijke sticker small.jpg
    lelijke sticker small.jpg
    21,7 KB · Bekeken: 105
ja, doen ze op cd's en boeken ook altijd. En dan ook nog van die stickers die met een soort superlijm vastzitten die je er dus nooit meer vanaf krijgt. :stupid

;) 't Gaat waarschijnlijk puur om de prijs te showen, verdekt in een "lelijke sticker-thread".

Niet echt duur nee. Veel plezier ermee!

Kijk Demian snapt hem !

Inderdaad een Indigo in zeer goede staat voor 549 Pleuri moet alleen OS updaten en ben er nog niet achter hoe het moet maar dat komt wel goed (loopt nu op 4.02) Onder nog ff een extra fotootje *D

Attachments

• mooi 1 small.jpg
    mooi 1 small.jpg
    33,4 KB · Bekeken: 70
je kan wel merken dat ik niet genoeg geslapen heb :D :gaap:

Origineel geplaatst door King of Snake
ja, doen ze op cd's en boeken ook altijd. En dan ook nog van die stickers die met een soort superlijm vastzitten die je er dus nooit meer vanaf krijgt. :stupid

Hay

King, ik gebruik meestal een haakse slijptol met grove schijf ,die stickers vliegen eraf:Z
nee ,het is echt een ellende die stickers

Kevin leuke virus veel plezie ermee

:Z

greetz turtel

Nee nee dit is hartstikke echt ! Ik kon mijn ogen niet geloven en heb hem meteen gekocht en de Virus A die ik had weer verkocht.....
Tsja soms zit het mee soms zit het tegen.
Oh ja en hij klinkt heel goed 8o)

Ik begrijp wel dat ie zo goedkoop is, met zo'n lelijke sticker erop.

'in zeer goede staat' noemt 'ie dat... dacht het niet hè! er zit een lelijke sticker op de zijkant man! ding is niks waard!

:biertje:

hardnekkige stickers eraf halen:

Kort een hete fohn op zetten en dan maar peuteren
Lijmresten verwijderen met iso-propanol (drogist) op een katoenen doekje

groet
Joost

Origineel geplaatst door falafelbiels
gewoon niet in een winkel kopen...
Precies! Ik koop alles vanuit de Opel Manta kofferbak bij grijze Chris. Top spul zonder stickers.

:engel: Wat een prijs... echt netjes! *D

Origineel geplaatst door levka
hardnekkige stickers eraf halen:

Kort een hete fohn op zetten en dan maar peuteren
Lijmresten verwijderen met iso-propanol (drogist) op een katoenen doekje

groet
Joost
Algemene waarschuwing: Let wel op dat je geen isopropanol op kunststof behuizingen gebruikt, gezien het nogal agressief kan zijn (wordt week en/of lost op).
Eventueel kun je eerst een klein stukje testen op een onopvallende plek. Isopropanol wordt ook vaak gebruikt als modelbouwlijm.

Huh? die virus indigo's kosten toch ongeveer het dubbele? Wat is die good4you voor een winkel, een soort Cash Converters ofzo?

In mijn locale platenzaak halen ze trouwens die hele hardnekkige stickers van die hele tere tweedehands platenhoezen met Zippo aanstekervloeistof. Schijnt dat dat het beste losmaakt zonder de hoes te beschadigen. Raar maar waar.

Origineel geplaatst door lo-fi
In mijn locale platenzaak halen ze trouwens die hele hardnekkige stickers van die hele tere tweedehands platenhoezen met Zippo aanstekervloeistof. Schijnt dat dat het beste losmaakt zonder de hoes te beschadigen. Raar maar waar.

Euh... da's toch gewoon benzine?

Origineel geplaatst door lo-fi
Huh? die virus indigo's kosten toch ongeveer het dubbele? Wat is die good4you voor een winkel, een soort Cash Converters ofzo?

Yep deze heette eerst ook Cash Converters...
En ja die Indigo's zijn het dubbele waard :D
Ik zei het later ook tegen die gastten daar..ik zeg zo da's een mooie deal (toen ik afgerekend had) ja zei de verkoper ik hoorde dat ze nieuw het dubbele waard zijn. Ik zei nee 2dehands zijn ze het dubbele waard ;)
Komt er nog zo'n verkoper naar me toe (mannetje net in de 20 maar zich 40 voelt weet je wel) die zegt van ''Ja meneer dat wistten we maar we willen altijd de goedkoopste zijn 8o) ''
Kom op voor 850 was hij ook zo weggeweest zit namelijk nog geen krasje of niets op.Ow en wat betreft de sticker...die laat ik mooi zitten da's humor en het zijn aluminium zijpaneeltjes

Pff, 't is maar deel I van de Indigo... 8o)

Back