Lelijke stickers op synths

Origineel geplaatst door mono-poly
Jups met aceton worden alle kunststoffen gewoon papperig.
Dus wees gewaarschuwd!

Hay

nou, ik neem helemaal geen aceton, dat is echt teringzooi
en die slijptol was een geintje van mij (niet doen hoor)

zijn vriendelijke stoffen voor stickers,er staan er een aantal in deze thread\

heeee ik zie op mijn monitor ook nog een sticker , gelijk even pulliken

greetz turtel

@ VL1: Mag dan wel een noordhollands grapje zijn, maar het lijkt me sterk dat pietje een indigo heeft, opeens in acute geldnood komt en zijn indigo verpatst voor 400 euro.
Als je een indigo voor 600 op marktplaats zet en erbij verteld dat ie dezelfde dag weg moet zijn, weet ik zeker dat dat echt wel lukt.

Ik vertrouw het niet zo, een oude analoge synth, goed dat kan nog dat iemand die jaren terug gekocht heeft en totaal niet doorheeft wat het waard is (zoals de vorige eigenaar van mijn juno :D )
Maar met zo'n nieuwe bak, hhhmhmmmm

Twijfelachtig.

Maar toch gefeliciteerd met je lelijke sticker!

Ach je weet het niet...

Iemand kan een zoon hebben met zo'n ding op zijn kamer. Zoon lief komt om bij een ongeluk en papa brengt dat ding weg en krijgt 300 euro mee. Die denkt een goede deal gemaakt te hebben.

Iedereen heeft weleens een gelukje toch. :)

hpim3539.JPG

deze stikker was toch wel zo lelijk, dat ik hem er op heb laten zitten!
:D x 1000!

Wat ook wel handig is om te weten:

Er bestaat ook een goedje met de naam polypropiel (chemische alcohol) wat erg goed werkt.
Adem het echetr niet teveel in, hier word je echt heel wazig van!
Niet lekker goedkoop (ik ben iemand vast voor) want het gaat gepaard met vette hoofdpijn en evenwichtstoornissen.
I know so ....

Origineel geplaatst door omc
Ach je weet het niet...

Iemand kan een zoon hebben met zo'n ding op zijn kamer. Zoon lief komt om bij een ongeluk en papa brengt dat ding weg en krijgt 300 euro mee. Die denkt een goede deal gemaakt te hebben.

Iedereen heeft weleens een gelukje toch. :)

oei, dat klinkt toch wel een beetje krom... de een z'n geluk is de ander z'n ongeluk, zeg maar dan. :bekdicht:

naja, in ieder geval gefeliciteerd met je aanwinst, kevin!

Ach het zal me verder een reet roestten hoe dat ding daar komt enz.enz. Goods 4 You is hiervoor aansprakelijk (legitimatie is verplicht bij inruil daar dus...)
Kan allerlei redenen hebben dat ie daar staat...geldnood,evil girlfriend,overlijden etc.etc. heb er zelfs nog de originele doos bij.

Origineel geplaatst door Vl1
Hey, serienummer 01015652, das de mijne die onlangs gestolen is!
Ik zal je matsen, de mijne was niet verzekerd, maar heb wel een foto met serienummer erop, dus de politie zal niet moeilijk doen.

Als je een grapje maakt moet je het wel goed doen want dat is in elk geval het serie nummer niet 8o)

Jongens, wegwezen met al die enge spullen die jullie noemen!!!!
Geloof opa maar, sticker (resten) verwijder je het best met WASBENZINE en daarbij komt dan dat wasbenzine ook veilig is voor de meeste (kunststof zeker, metaal en hout natuurlijk ook) ondergronden.

Nooit iets anders gebruiken en zeker geen aceton.

Jammer dat die indigo een blijver is kevin.....

... maar wel leuk dat jij hem hebt natuurlijk.
je zal het wel verdiend hebben. wel sneu voor die junk dat ie niet meer heeft gevangen voor z'n gestolen spul. (wie zou er nou anders genoegen nemen met een handvol knaken voor een indigo??!)

Back