Vorige week heeft ID&T Dance tunes gelanceerd. Voor 99 cent download je complete versies van allerlei nieuwe en oude releases op dance gebied. Ik heb het net zelf even getest en een mp3 gekocht. Je krijgt de volledige versie van een nummer op 192kbps kwaliteit. Je kunt alle tracks vooraf beluisteren en de server is snel genoeg om lekker wat rond te klikken tussen tracks.
Ik ben benieuwd wat dit soort sites gaan betekenen voor de muziek industrie. Dit gaat voor de producers hopelijk wel de nodige centen waar ze recht op hebben in het laatje brengen en misschien dat er dan eens wat minder negatief gedaan gaat worden over muziek en internet. Voor 99 cent ben ik zelf in ieder geval te lui om kazaa te openen en een of andere slechte versie te zoeken die gratis is. Ik ga er zeker wat tracks inslaan.
Ik ben benieuwd wat dit soort sites gaan betekenen voor de muziek industrie. Dit gaat voor de producers hopelijk wel de nodige centen waar ze recht op hebben in het laatje brengen en misschien dat er dan eens wat minder negatief gedaan gaat worden over muziek en internet. Voor 99 cent ben ik zelf in ieder geval te lui om kazaa te openen en een of andere slechte versie te zoeken die gratis is. Ik ga er zeker wat tracks inslaan.
] En ben zeeer tevreden! Dat er nog vele van zulke sites mogen volgen! Zodat zoveel mogelijk tracks als legale mp3 te downloaden/kopen zijn.