Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door MSDOS
Hell, is Roland, Korg en Yamaha al niet genoeg. En hoe kan Clavia tegen die marketing op??? En hoeveel kosten brengt zich dat mee!!!
ren ze nog wel met ikea , kun je hem zelf inmekaar zetten
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Clavia heeft haar kleur rood.. neem maar van mij aan dat dat de beste marketing is van alles..
Ik ga veel naar rock concerten en daar zie je als er al synths bij zitten alleen maar van die rode duivels! Prachtig!
Origineel geplaatst door turtel
en het is dacht ik een zweeds bedrijf,en zweedse bedrijven zijn vaak sterke ondernemingen
misschien fuseren ze nog wel met ikea , kun je hem zelf inmekaar zetten
![]()
Dat is al gebeurd..Origineel geplaatst door MSDOS
Dan zou ik zeggen vraag een patent op die kleur aan, zoals Ferrari!

Dat is al gebeurd..![]()
Oeps foutje..Origineel geplaatst door nick nova
Heeyyy! Johhny plots schatrijk!
Clavia heeft haar kleur rood.. neem maar van mij aan dat dat de beste marketing is van alles..

Origineel geplaatst door turtel
gellukkig krijgen we de chinezen die een tegenofensief kunnen beginnen
maar een chinnesse synth, tja ik weet het niet

Origineel geplaatst door r.5
Ik kan niet wachten op een goedkope Juno-D kloon![]()
Origineel geplaatst door Flesje
Als Clavia geen patent heeft op hun rode kleur, vertel het dan maar niet aan Behringer..
Goeie Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik herinnerde me een thread waarin Wout Blommers de kleur rood noemde en patent in 1 post.. ging automatisch van clavia uit... foutje.

Origineel geplaatst door fuse
Maar Wout, je lijkt wel een beetje op iemand die uit Zweden zou kunnen komen.![]()

Trouwens ik weet niet of het aan mij ligt maar sinds die G2 uit is zie je allemaal oudere modular modellen heen en weer vliegen, maar ook vaak zat een G2. En krijg ik een beetje de indruk dat hij soms toch overschat wordt of dat mensen er niet mee kunnen wat ze willen.