justin
Shauna
Ik las een stukje van iemand op Sonicstate waarin stond dat Clavia in geld nood verkeerde of iets dergelijks,dat het in ieder geval niet optimaal zou gaan. Ik wil natuurlijk geen foutieve informatie gaan verspreiden,weet iemand hier mischien ook meer van of is het gewoon vette onzin. Kan me namelijk niet voorstellen dat zo een bedrijf werkelijk in problemen zou moeten verkeren.
Heb het daarom maar bij algemeen gezet,als het gewoon een onzin verhaal is dan delete de hele thread maar. Moet zeggen dat Clavia de mooiste en tevens zeer bruikbare en revolutionaire synths maakt,kan me het daarom ook niet voorstellen.
Citeer!
I think they wont solve their financial problems with new products,but delivering what they promise. I would not buy a product from a broken company. Nord Modular G2 is come up... but always delays because Clavia have serious financial problems,as far as the mailing list is concerned.
Heb het daarom maar bij algemeen gezet,als het gewoon een onzin verhaal is dan delete de hele thread maar. Moet zeggen dat Clavia de mooiste en tevens zeer bruikbare en revolutionaire synths maakt,kan me het daarom ook niet voorstellen.
Citeer!
I think they wont solve their financial problems with new products,but delivering what they promise. I would not buy a product from a broken company. Nord Modular G2 is come up... but always delays because Clavia have serious financial problems,as far as the mailing list is concerned.

De huidige tijd is inderdaad best moeilijk voor synthesizer fabrikanten, want vooral de consument is heel erg voorzichtig. Daar hebben alle merken last van, ook Roland, Korg en Yamaha. En ook de detailhandel. Grote en stevige kortingen zijn haast niet meer te krijgen. Dat het slechter gaat, geldt dus niet alleen voor Clavia.
Volgens mij gewoon een ouderwetse 'trol'!