Wie schenkt de lekkerste koffie?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ja... maar het waren de kersenflappen die de doorslag gaven! :D

euuhhh.........

euuhhh.........

Sorry hoor!!...................Het blijft nog steeds .........ik!! ...ik maak nog steeds de lekkerstekoffie!!

Echte Cowboy koffie!!

Als mijn hoefijzer erin blijft drijven is ie puik!! 8o)

Ik ben zwaar overgevoelig voor cafeine, dus ik kan beter helemaal geen koffie drinken. Een glas cola na 13 uur 's middags zorgt al voor een slechte nachtrust. Maar ik moet zeggen dat de koffie die ze verkopen op het station bij die C'est du pain winkeltjes best wel lekker is, en practisch op de vroege ochtend.

Drink meestal op het werk van die automaten koffie, is echt geen super kfoffie maar je went eraan.

Omdat miss simple geen koffie drinkt, drink ik thuis senseo. Lekker makkelijk als je maar één kopje wilt (per keer)
mocht er iemand langskomen, dan krijgen ze van mij ook senseo, totdat de groep te groot wordt, dan wordt het gewoon ouderwets koffie zetten. (we blijven wel op de centen letten)

In principe ben ik niet zo moeilijk met koffie, zolang het zwart is krijg ik het wel weg. Alleen die automaten koffie bij sommige restaurants en cafeetjes vindt ik echt helemaal niks, dan ga ik maar aan de thee of cappuccino.

@arv; de energie die je van koffie krijgt is mij onbekend. Als mijn zus 's middags koffie drinkt (geen decaf) dan kan ze 's avonds niet meer slapen. Als je mij de hele dag aan infuus legt maakt geen ene moer uit ik slaap als een roos

Ach ja laat ik er nog maar een nemen:koffie:

Simon

Ik drink denk ik zo'n anderhalve liter koffie per dag, en ik ben heel erg gek op dat spul. Ik vind koffie erg , maar dan ook heel erg lekker. Ik drink het zwart zonder suiker. Ik krijg ook hoofdpijn als ik het een tijdje niet drink, en als ik DJ of optreed heb ik ook in de rider staan, dat er de hele nacht koffie klaar moet staan. Ik rook, drink en drugs niet, dus ik vind dat ik dat mag eisen. :)

C is een aansteller. Smackos zet een prima bak met een hele mooie sterkte. Als je daar al raar van wordt, dan ben je niks gewend. }:|

Origineel geplaatst door C738
Mijn koffie is kut. Caffeinevrije oploskoffie (wel nescaf� trouwens).
Laatste keer dat ik koffie gehad heb bij iemand was bij smackos geloof ik, dat was ook behoorlijk sterk. Resultaat? Op de terugweg van den Haag richting overijssel heb ik asociaal rijgedrag vertoond jegens vrachtwagens, en de hele tijd geprobeerd Harry Muskee te imiteren. :koffie: = :duivels: Doe mij maar :biertje:

-C-

Wie immiteer je na 8 biertjes achter het stuur? :duivels:

Ik verheug me nu al op de eerste van morgenochtend... :koffie:

TKA5502.jpg

&

special_espresso_250.jpg

(wekelijkse dosis: 250 gram)

Ja, dat scheelt. Krijg wel elke keer boze blikken van de vriendin, en de kat kruipt onder de bank van de herrie...

... maar het resultaat is de moeite waard. Heerlijk! :koffie:

op het werk koffie uit de automaten van Maas....wat dus al snel maaswater genoemd wordt

thuis: senseo (`s ochtends/doordeweeks); max havelaar varianten door zo`n franse perculator (?) (`s ochtends/weekends) `savonds één van de 2 varianten, meestal met scheut drambuie ofzo...

En nu met z'n allen............... :D

Koffie, koffie, lekker bakkie koffie
Jongens wie lust er een kop
Wat knapt de mens daarvan op
Je kan heel lang leven en blijft ook gezond
Als je maar nooit op de koffie komt

Mijn man had voor een bakkie troost al zijn vrienden meegekomen
Op een uur dat een fatsoenlijk mens al lang in zijn bed ligt te dromen
Ik hoorde in de keuken wel, ze zaten moppen te tappen
Maar toen ik met koffie naar binnen kwam begonnen ze te klappen

(Nelis jij?)

De koffie ging erin als koek en ik kreeg een complimentje
Maar ik dacht gaan jullie nu naar huis, ik sluit voor vanavond mijn tentje
Toen zei mijn man: Maar zou ons nog een tweede bakkie goed smaken
Ze riepen: he ja, en toen moest ik wel opnieuw weer koffie maken

Iedereen natuurlijk

Lalalalalalalalalalalala
Koen moet jij nog koffie
Nou dat weet je wel, altijd he
Ja nee, hij zal nee zeggen
Nou maar je wordt er veel te dik van hoor
Je kan heel lang leven en je blijft ook gezond

:koffie:

Maar wat vinden we nou eigenlijk de lekkerste senseo blend?

Sydney vind ik er het meest uitspringen, maar is niet voor elk moment geschikt. Heerlijk.

Monkey picked tea leaves are famous in their native China, and get their name from the fact that trained monkeys have to pick them – the name does not refer to a particular type of tea, but monkey picked tea comes from the leaves of wild tea plants that grow in inaccessible places, such as on high cliff faces, so to harvest them people train special monkeys. The

monkeys are very well cared for and their parents before them did the same job, so it has become ingrained into them and they wouldn’t be happy doing anything else. The tea is very highly fragrant and is lower in tannins and caffeine than other teas, and rich in antioxidants, the tea has a pale golden colour when brewed and is best served without milk, to taste its full delicate flavour.

en daarna laten uitscheiten door de jaguar , lekker bakkie
:koffie:

koffie

koffie

Ik heb ook een potmeter op mijn senseo zitten..maar toch geef mij maar het filtertje..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back