Wie schenkt de lekkerste koffie?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door 6 trak
altijd beter dat iemand de lekkerste koffie schenkt dan dat je er voor moet dokken nutuulk...

eeeeuh.......

is dit zo'n gezegde in de trant van "een gegeven paard niet in de bek schijten" ofzo ? :confused:

Op zo'n topic kan de rita corita mix natuurlijk niet ontbreken.. kzag zonet de songtekst ook al:

Sloffe Koffie

Ik persoonlijk kan sochtends de deur niet uit als ik mn bakkie niet heb gehad.. Vooral niet nu het winter wordt enzo. Een krachtig bakkie 1 op 1 atoomkoffie van Kanis en Gunnik zorgt ervoor dat ik het weer een paar uurtjes uithoud :)

De beste atoomkoffie is natuurlijk koffie die de bijna-te-sterk-threshold net niet nadert

Koffie is pas te sterk als je er buikpijn van krijgt. :erm:

Trouwens die chichorei koffie die ik op had was in Boedapest.
Toen de russen daar nog de baas waren, dus da's best wel weer een poosje geleden.

de laatste koffie was bij Mindbleep (incl. zelf meegenomen gevulde koeken, ofcourse :D )

smaakte best....

Wel barmhartig om het te schenken. Sommige mensen moet je betalen om koffie te krijgen.

-C-

Als het dan maar geen koude koffie is. ;)

Origineel geplaatst door mc_kwok
Maar wat vinden we nou eigenlijk de lekkerste senseo blend?
Sydney vind ik er het meest uitspringen, maar is niet voor elk moment geschikt. Heerlijk.

Daar kan ik het wel mee eens zijn. Maar die Forbidden Fruits vind ik echt drie keer niks.

Origineel geplaatst door fuse
Als het dan maar geen koude koffie is. ;)

Ice Café... Is dat geen gat in de markt?

Net zoals Ice-tea... lekker bakkie kouwe pleur op zondagmiddag :koffie:

Origineel geplaatst door trigg
Ice Café... Is dat geen gat in de markt?

Net zoals Ice-tea... lekker bakkie kouwe pleur op zondagmiddag :koffie:

ik kan me vergissen maar volgens mij bestaat er al zoiets..... :koffie:

Origineel geplaatst door RpW

Dat zou heel goed kunnen, ik heb geen onderzoek verricht...

maar je kan mij niet vertellen dat het lekker is :r

Origineel geplaatst door RpW

Ja, wordt al overal verkocht. Eiskaffee is in Duitsland ook erg populair, en de diverse Starbucks etc. ketens hebben ook allerlei varianten.

Zozo veel koffiedrinkers hier... Ik heb koffie eigenlijk nooit gelust, vind het maar smerige troep eerlijk gezegd...

Geef mij maar een glaasje melk! Of een glaasje Fristi :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back