Origineel geplaatst door payt
Eej napalmman..
Vooraleerst wil ik zeggen dat het op zich redelijk profi klinkt, en het kan idd zo op tmf met van die met edelmetaal behangen boze mensen bij een zwembad en schaarsgeklede dames en daar maak je dan een bepaalde doelgroep (12 tot 18 jaar oud schat ik) misschien wel blij mee.
Het nummer op zich.. tja war zal ik beginnen? Het is zo muzikaal als een voordeelpak vanillevla, je gebruikt ongeinspireerde saaie samples, en een dodelijk saai ritme wat we bovendien al 3209587125 keer hebben gehoord (op TMF) maar dan evenzoveel keer beter.
Ik ben allergisch voor dit soort rap. Misschien catch ik de flow niet helemaal, maar ik moet continu aan geiten denken. Misschien is het nummer ook wel voor vee bedoelt, ik weet het niet.
Zie het niet als een persoonlijke aanval ofzo, maar het is iets wat me al een tijdje dwars zit. De amuzikaliteit van hetgeen men tegenwoordig aan de man brengt. Het is misschien maar net waar je vanuit gaat: wil je een artistiek iets neerzetten of wil je in een bepaalde scene meelopen en/of er geld aan verdienen en je dus conformeren aan hetgeen de massa in de strot word geschoven door platenbazen die handig de markt weten te bepalen met hun producten.
En dat is wat me dwars zit: het gaat niet meer om een artistieke prestatie: er word een product geleverd, compleet met videoclip, merchandize en god weet wat nog meer.
Enniewee.. tot zover mijn geraaskal. Zoals gezegd; het klinkt rijp voor de doelgroep, en in dat opzicht ben je geslaagd.