Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door technosoul
kijk eens ik hou wel van
jouw style .......muziek
ik zeg er wat van..
tsja
jij zet je nr hier
heb ik ook wel eens
gedaan
naah...
dat ging niet zoals
ik mij dat voorgesteld had
dus risico van het vak
hier zitten veel
boem.....boem....boem.....boem....gasten
niet boeiend
voor mij
live an learn
wat ik zei over je track
vind ik gewoon
take it or leave
je hebt best potentie
maar je attitude
leaves something to be desired
if you want tha bling..bling
...........?......chef?

was t maar waar
ben wel drummer
maar die reclame...mm
ben ik meer van
het schip in de woestijn
.......brand.......brand
my kingdom for a beer
ik heb een website
of het je smaak is...
chef says check it
Origineel geplaatst door napalmman
Hartelijk bedankt voor je "goed bedoelde" woorden maar hier gaan we weer. Hoe kan JIJ nou voor MIJ bepalen dat ik niet genoeg begaan ben met "inventiviteit, creativiteit en originaliteit"????
DAT is de arrogantie die ik bedoel. Ik heb genoeg nonsens voorbij horen komen op deze site, maar ik laat de "beatmakers/producers/muzikanten" in hun waarde. Dat is mijn punt.
Je voelt t niet, mij best, maar get off of your high horse by telling people they're trying 2 b a sheep in the masses.
Hiphop is origineel op zijn eigen quirky manier. Sampelen is een originiele manier van bestaande muziek bewerken. En je waardeert dus wel ckr muziek uit de tijd dat sampelen de hoofd mode was.
Elementen uit andere nummers pakken en er een geheel eigen spin aan geven is ook hiphop. Dat heb ik gedaan, JIJ voelt t niet, 2 bad, maar hou t daar dan bij en geef me constructieve kritiek.
Ik zoek geen enkele praise, men wilde gewoon graag weten wat ik maakte, en ik wilde wat laten horen, that's it.
En trouwens....ik ben bekend met al die Icons die je opsomt, t is ook old school, maar wel wel verdomde goed. Soundscapes keep shifting and changing though. De meeste mensen blijven hangen en reminiscen.
......
was t maar waar
ben wel drummer
maar die reclame...mm
ben ik meer van
het schip in de woestijn
.......brand.......brand
my kingdom for a beer
ik heb een website
of het je smaak is...
chef says check it

Jou doe ik dus geen plezier semi-grappige vent...
Zo onderontwikkeld dat je maar 1 taal tegelijk kan volgen in deze tijd van globalisering?

Origineel geplaatst door Cozko
Yo Napalm, laat je niet zo opfokken door die gasten hier!!!
De reden waarom jij meer 'afgezeken' wordt dan anderen, die hier wat posten?
Twee redenen:
1- Vaak zijn de tracks van newbies, die gewoon wat hebben lopen proberen/klooien met ...
Die willen gewoon wat respons, (beginners) do and don'ts, tips etc.
Jij bent duidelijk verder. Dus zal men ook veel kritischer zijn. Maar dat is toch ook wat jij eigenlijk wilt?! OPbouwende kritiek. Anders drop je jouw shit hier toch niet?!
2- Een heleboel peeps hier zullen vinden dat je een te grote bek hebt. Van mij mag dat. Maar je moet gewoon zelf niet gaan terugzeiken.
Ik vond je track BTW wel oké. Maar het mag voor mijn smaak zeker qua produktie wat meer 'recht voor z'n raap' of 'slap in da face'.... wat hoekiger.
Ik vind het wat te 'wollig'. De losse elementen: drumsounds, string mogen wel wat duidelijker naar voren komen in het arrangement.
Wat luchtiger en meer staccato.....
Succes verder!

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Ach, ik bracht het nog vriendelijk en grappig, maar zo te zien heb jij issues. Graag merk ik op dat deze post dus wel in 1 taal is. Blijkbaar kan je het wel.
En daarbij dacht ik dat het vrij algemeen bekend was, dat ik globalisering niet zie zitten. En al was dat wel zo, dan is dat nog geen reden om half Engels/half Nederlands door elkaar te raaskallen. Schrijf dan Esperanto, of is dat niet koel bij je b-boy vriendjes?![]()
Don't take it so fucking personal. Waarom kunnen jullie (de meesten) niet gewoon een discussie aangaan over de muziek. Waarom moet shit steeds (zogenaamd onbedoeld) persoonlijk worden? dat snap ik niet.
En de persoon die dan in de verdediging gaat is altijd DE klootzak, blablabla. Zielig gedoe. Ik zie dat herhaaldelijk gebeuren op dit forum.