Dorpzicht Goes Irak

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

spdk

ech wel
irak.jpg

Check dan, onze fans zitten ook overal: :D

002.jpg

003.jpg

001.jpg

004.jpg

irak.jpg

Jij hebt wel lef om te verkondigen dat dit gephotoshopped is, of heb jij ook fans die met een 6trak shirt en een kalashnikov in de woestijn lopen? (straks word het nog oorlog)

Kalasnikof is helemaal niet zo duur in het buitenland hoor, 25$ maar.
Daar koop je geen synth voor. (de patronen maken ze wel winst op, de vuile afzetters)

Dan toch liever een synth........... en een gaaf shirt. ;)

Re: Dorpzicht Goes Irak

Origineel geplaatst door spdk
irak.jpg

Check dan, onze fans zitten ook overal: :D

B]

ziet er gevaarlijk uit

Laatst gewijzigd:
ik weet niet wat erger is voor een irakees, abu graib of...najah....laat maar...

:duivels:

:D Als er Synthforum T-shirts waren, konden we een nieuwe 'Synthforum around the world'-thread maken, met soortgelijke foto's!

Origineel geplaatst door Cisco
Moet je trots op zijn! :confused:

Ik begrijp wat je bedoelt: Het mooiste was natuurlijk geweest dat Ali, met dat shirt aan, die nukes van Saddam had gevonden. Relaxt een dorpzichtshirt op cnn breaking news!

Maar ja, je kan niet alles hebben.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Zoidsity
:D Als er Synthforum T-shirts waren, konden we een nieuwe 'Synthforum around the world'-thread maken, met soortgelijke foto's!
die t-shitrs idd... werd nix, word nix en is nooit wat geworden... jammer?

leden die geintereseerd zijn kunnen beter een design (of keuze uit meerdere) van het forum downloaden en dan met een eigen (kleur naar keuze) shirt naar hun neejburhoed copyshop gaan om hem te laten bedrukken...

Als ik de garantie heb dat ik minstens 25 shirtjes kan verkopen, wil ik ze best laten drukken. (Liefst zwart shirt met witte opdruk, daar zijn wij goed in.)

Maar ja hoe regel je zoiets? Straks loop ik de rest van mijn leven in een synthforum shirt, omdat ik er honderd over heb.

Hangt veel van de prijs per stuk af en de maat, e.d.
Als 't bijv. een partij in slechts 1 maat is en dan rond de 20~25 €'s dan zal 't niet zo geweldig 'lopen'..

Niet dat ik persé zo'n shirt wil ofzo, maar 'k vond m'n ideetje wel grappig... :D

Maarre, Pb anders ff wat mogelijkheden (andere kleuren shirts/kleding etc.) en prijzen. Ik heb wel evt. andere ideeën :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back