Waar ben jij ????

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door ProtoHuman
In een ziekenhuis in Grunn, als student :D

ff afspreken voor een :koffie: ?

Origineel geplaatst door mc_kwok
Ik geloof er lekker toch helemaal niets meer van. :frons:
En ik ben echt student op het ziekenhuis in Grunn.

M0n0: ik moet maar ff hard aan de slag hiero, anders worden m'n meedestudenten zo pissig...:D Maar ik spreek je zaterdag wel! :)

Op mijn werk :(

Overtoom

Amsterdam

Maar over een paar uurtjes gelukkig al weer naar huis om van een welverdiend (?) weekend te genieten.

Origineel geplaatst door Bubbles
Thuus, aan het leren voor mijn examens die komende maandag beginnen....

:D dan is het sf je leukste soa zeker?

(studie ontwijkende activiteit)

Ik zit momenteel in de studio, maaaaar.........

ik heb even GEEN inspiratie :(

Bummer...

@ home, nog steeds waking up achter de PC met weirde Elektro van Dynamix II live op de achtergrond.

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
ik ben in mijn slaapkamer/studio om tentamens te leren. Natuurkunde staat op het programma voor morgen. Mijn concentratie ligt echt onder het nulpunt dus het zal nog wel lang gaan duren voor ik klaar ben.

Wat ga ik blij zijn als ik over een paar maanden dat vwo diploma in m'n handjes heb... Kan ik eindelijk iets gaan doen waar ik wèl voor gemotiveerd ben! 8)

Hey deze post klopt nog bijna!
Alleen is het nu leren voor de examens en duurt het geen paar maanden meer tot ik dat diploma moet krijgen. Natuurkunde staat wel weer op het programma voor morgen, hehe.

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Hey deze post klopt nog bijna!
Alleen is het nu leren voor de examens en duurt het geen paar maanden meer tot ik dat diploma moet krijgen. Natuurkunde staat wel weer op het programma voor morgen, hehe.

Natuurkunde? Dat is toch met de appel die niet ver van de boom valt!?

Ik zit met mijn rug naar de tv + moeder met mijn snuit in de pc. Ik ben brak, en dat is nogal wat!

:Z

Origineel geplaatst door Bubbles
Héhé, zeker... FF chillen tussendoor kan geen kwaad. Bedenken met wat ik mezelf ga belonen na het ophalen van het bevochten papiertje... :D:{

Bubbles! Wat een briljante bio heb je trouwens!
Ongeveer in 1995 kwam hij in aanraking met hardcore muziek, door een vriend die een neef had die wel eens naar hardcore party’s ging.

:halleluja

BEn weer in een ziekenhuuuus in Grunnnn, waar ik zonet per toeval Bartology tegen het lijf liep :doei:

en waar ik ben...............

en waar ik ben...............

Dat gaat jullie niX aan !!:D 8o) :dubbel:

Re: en waar ik ben...............

Re: en waar ik ben...............

Origineel geplaatst door MindBleep
Dat gaat jullie niX aan !!:D 8o) :dubbel:

Wat zeg je? Ik kan je niet zo goed Hoorn? 8o)

oohh..........

oohh..........

Wat zeg je? Ik kan je niet zo goed Hoorn?

Wat zeg je.???????..................Ik zal mijn hearing aid ff wat harder zetten8o) :dubbel:

:biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back