Mic Preamp / Compressor

# echt totaal in het verkeerde thread gepost, sorry

Ik werk graag met de c1 van TL Audio, doet z'n werk als combinatie van bovengenoemde! Goede compressie en goede pre-amp, doet af en toe vreemd maar dat ligt dan meestal aan mij, ehehehe! Verder weet ik dat je door met een apparaat te werken hem pas leert kennen en zou ik niet weten wat ik je erover zou moeten vertellen.

linkje:

http://www.tlaudio.co.uk/tlaudio/docs/products/c1.shtml

Had je al eens gezocht?
Beetje makkelijk zo.

Luie harrie! :P

Ken nog wel wat linkjes naar de allerduurste hardware die er te koop is leveren hoor.
Da's tenminste echt spul.

Hoe is dat ding van Behringer eigenlijk? die Ultravoice Digital VX2496. Die is namelijk maar 99,- euro bij Feedback.

341_image_med_PREAM%20MICRO%20VS2496.JPG

Ik heb 2 preamps: een Avalon AD2022 en een DBX 386. Als compressor gebruik ik de Manley Variable MU. Die laatste is vooral geschikt voor mastering, maar doet het ook als standalone goed.

Oh ja, ik heb nog een SPL Dynamaxx te koop staan. Ook een goede compressor en vooral heel erg eenvoudig in het gebruik.

Avalon VT747SP is een gecombineerde dual channel buizen compressor en EQ. Je kunt het signaal ook door één van beiden sturen. Zeer geschikt voor mastering maar ook voor recording tracks.

Ik heb er één te koop staan, helemaal nieuw. Ik heb er zelf geen ruimte voor en ben voorzien van andere apparatuur.

Back