Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
|
|
|
|
Ik ga er van uit dat iedereen die hier komt geen rooie cent heeft en net begint, tenzij anders aangegeven in de post. Daar je niks loslaat over je te besteden budget of je ervaring met apparatuur neem ik dit aan.Origineel geplaatst door Omega
wat jij nu doet zijn vooroordelen gebruiken tegenover mij
Goed. Doe eens wild, pak een Yamaha Tyros of een Korg PA1x en ben er klaar mee. Hoef je niks meer te vergelijken, want die apparaten zitten helemaal aan de top.en dat is zwak uitgedrukt want ik hoef niet aan budget te denken.
Dit is me even niet duidelijk. Als je een muziekwinkel vertrouwt, waarom kom je hier dan iets vragen? Zouden de mensen van de muziekwinkel dat dan niet beter weten dan een stel bevooroordeelde mensen op internet?Ik zou mijn tijd hier niet voor een topmodel gaan verspillen want er zijn zoveel muziekwinkels en handels die ik voor 100% vertrouw.
Maar natuurlijk kijk ik terug. Hoe moet ik er anders voor zorgen dat ik geen dubbel advies geef? Ik zei overigens dat je een vreemde vraag stel; da's heel wat anders dan dom, tenzij jij het vooroordeel tegen de rest van de wereld hebt dat ze eigenlijk met het woord 'vreemd' 'achterlijk' bedoelen.Als ik stomme/domme/idiote vragen stel dan hoef je nooit te posten of nooit terug te kijken.
Ik kan niet zien wie je bent of hoe oud je bent, of je man of vrouw bent of wat je na je werk doet, en eerlijk gezegd kan het me ook niet schelen. Ik kan alleen zien wat je voor een vragen stelt en daar trek ik mijn conclusies uit. Ik zie nu ook hoe je reageert, en je hebt in ieder geval al een na-oordeel bij mij geschapen dat je geboden hulp niet waardeert.Dit onderwerp mag dan mooi gesloten worden maar gebruik nooit vooroordelen. -_-
Origineel geplaatst door Omega
ik beslis zelf wel of iemand mij helpt of niet en als iemand mij ook helpt dan weet ik ook of dat voldoende of onvoldoende is. Dat doe ik vaker. Ik woon toch ook niet met mijn buurvrouw? Ik woon zelfstandig.
ALs ik een keyboard zou willen kopen dan had ik de vraag zo gestelt: Ik kan niet beslissen tussen de Roland E70 en Casio WK1800. Welke zal ik nemen?
Maar dat heb ik dus niet gedaan.
Ik heb op bepaalde andere forums een discussie over de Roland E-70 en de Casio WK-1800 gestart. Welke van deze twee keyboards is nou beter volgens jullie?
Ik stelde een makkelijke vraag over twee keyboards die eigenlijk niet te vergelijken zijn

Ik beslis zelf of ik fouten maak of niet!Origineel geplaatst door Omega
Okee, ik zat wat fout met mijn vraag maar WMMOF means Wij Mensen Maken Ook Fouten.

Origineel geplaatst door Omega
Met fouten bedoel ik niet eenvoudige fouten in een spel. Als je zwak ben geschapen (dit heb ik tegen niemand) dan kan je een fout gemakkelijk inlopen maar ben je sterk en je een bepaald doel, dan maak je geen fouten nee. Of je dat zelf beslist of niet, dat maakt geen snars uit.![]()

|
|
|
|