Zo vaak zie je volledige studios te koop,gear of ze stoppen opeens na jaren. Waarom?

ik heb 10 jaar aan tennis gedaan. ik heb m'n racket nog wel, maar gebruik hem niet meer... misschien moet ik hem maar eens verkopen:eureka:
ik heb ook al eens eerder een 4 jaar een vriendin gehad, maar die wilde niemand meer hebben :D

ouder worden heeft er geen reet mee te maken denk ik, het verstrijken van tijd wel

:kimono:

Origineel geplaatst door DJ Fuse

ouder worden heeft er geen reet mee te maken denk ik, het verstrijken van tijd wel

:kimono:
"Verstrijken van tijd wel"???En hoe wordt je ouder?Beetje verwarring.Hoe ouder je wordt,hoe fundamenteler je wordt.Hoe meer je vrede neemt met je leven.(Verder leven of een einde aan maken?)Hoe meer je beseft wat belangrijk is en niet."Persoonlijkheid wordt minder een afgeleide van de omgeving naarmate de leeftijd vorderd".(Rm de boer).Ik heb mijn beperkingen,jij ook.Het gaat erom wat je wilt en niet.Voelen en horen.Op zo'n veertig jarige leeftijd,is wat je graag hoort het belangrijkste,niet wat je opgedrongen wordt,zoals bij de meeste twintigers.

Back