313 Mb aan gratis oneshot-drumsamples..

313 mb aan STEREO drumsamples? Ik ben nou al een week aan het channel converten. Dat had ook gewoon 156 mb kunnen zijn... desalniettemin als het klusje geklaard is is het handig.

fijn dank u, heb nu 500 mb aan drum-samples, daar zal het niet meer aan liggen :)

Origineel geplaatst door virkaz
dat doe je dan gewoon via een batch processor?

een watte?

ach ze moeten toch allemaal een andere naam krijgen anders vergist mn sampler zich steeds he... :okdan:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Site Temporarily Disabled
This site has been temporarily disabled. If you are the owner of the site, please contact customer care.

btw, iemand nog goeie sites voor battery kits ?

Origineel geplaatst door DJDM
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Site Temporarily Disabled
This site has been temporarily disabled. If you are the owner of the site, please contact customer care.

btw, iemand nog goeie sites voor battery kits ?
zelfde verhaal hier.

Zoals gezegd is dit al de tweede thread over deze sampleset en hij gaat ongeveer elke maand weer down wegens bandbreedteproblemen. In de vorige thread heb ik al opgemerkt dat op mijn site ook een kopie staat van deze samples, maar om dezelfde problemen te voorkomen moet je even een PB sturen zodat die link niet wereldwijd bekend wordt. Maar in plaats van dat te doen (op twee mensen na) klaagt iedereen elke keer weer dat het niet werkt :confused:

Nouja, whatever...

Back