elektrovolt
compuphonic
meesterlijk, meesterlijk !
chille gast, die ome bob !
chille gast, die ome bob !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door jgeers01
En Pamelia Kurstin uit de band Barbez is fenomenaal:
![]()
Pamelia Kurstin is a sensation. Besides being a killer theremin player, she's also a great (one of the all-time greats according to some) roller-skater. Pamelia has a laugh that makes us all laugh, and tears that make us all cry. She's a stunning musician who's played with Geggy Tah, the Kurstins, The Sea and Cake and many others. For more on Ms. Kurstin's activities please visit her website at http://www.pameliakurstin.com.
Origineel geplaatst door FLechdrop
Wat een prachtsite zeg![]()
Helaas geen samples van haar spel, toch??

ow? nee idd, een superzaag moet je niet namaken op een synth idd... :confused:Origineel geplaatst door Wout Blommers
Hij stelde toch duidelijk dat de synthesizer niet bedoeld was om andere instrumenten te imiteren, wat in de popmuziek, vooral heden ten dage, juist wel gedaan wordt.
Origineel geplaatst door Hanz
.....En ik kon gelukkig op tijd uitschakelen voordat die dodelijk saaie presentator weer op de buis verscheen.

Je zag zelfs een paar Ebay foto's voorbijkomen! En die auto van Bob Moog was ook zo relaxed 

Weet iemand van wie dat electro-achtig nummer was in het begin van de documentaire? (niet bij Moog)

Ik denk de soundtrack van Blade runner van Vangelis, denk ik?Origineel geplaatst door Toon
Weet iemand van wie dat electro-achtig nummer was in het begin van de documentaire? (niet bij Moog)

Origineel geplaatst door Beno Maldeno
Zondag 10 april 2005 Bob Moog bij R.A.M op ned. 3 om 19:21.
De uitzending wordt herhaald op zaterdag 16 april om 13:40, en anders kun je hem terug vinden op de website :
http://www.vpro.nl/programma/ram/

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Die Carlos demo-plaat hebben we in de collectie, maar het commentaar was van een ander dan Carlos.
Origineel geplaatst door Pim
Voor eens en altijd zijn we ook van de discussie af over het uitspreken van de naam: het is Moog met een Nederlandse oo. Geen Moeg.