Alesis Micron

Origineel geplaatst door Unregistrated

Je moet bij de Micron meer knoppen drukken voordat je kan edditten en dan neemt het inspiratie gehalte voor mij althans, af. .

tja. daarom betaal je ook ca.200 minder dan de ION waar wel alles hands-on bereikbaar zit. Je kunt ook bijv. een bcr2000 aanhangen om em te editten, zelf heb ik dit echter nog niet geprobeerd (ga ik misschien NU ff doen :))

Ik heb hem een tijdje geleden al geprobeert bij Feedback R'dam Maar was
dik tevreden over het geluid:okdan:

Ik vond de demo beats die je dan weer kon bespelen met het klavier erg vet. Voordat ik het door
had was ik 2uur verder.

Ik wacht nog ff tot die iets goedkoper word:z

Spannend doosje.. zo'n editor kan nooit lang duren. Echter hoe kan het dat hij in amerikaanse winkels voor 400$ weggaat en hier (bij thomann, feedback etc) voor minstens 469€..?

raar ja, maar ik weet wel dat je hem bij nederland muziek in almere voor 399 kun halen ;)

Kunne we hem nog goedkoper vinden? 399e wordt ik al vrolijk van!
want eerlijk is eerlijk Een eigen geluid heeft die zeker.:okdan:

ik heb zelf een ion. als ik het geld had zou ik zo een micron kopen voor onderweg of zoals al eerder gezegd op de bank. het geluid van de ion/micron is heerlijk. waarschjinlijk weten jullie dit al maar voor de mensen die het nog niet weten kun je patches uit de ion ook naar een micron laden. dus geluiden tweaken op de ion thuis en dat rokken met de micron op je feestjes, ideaal!

Gheh.. op de site van Nederland Muziek staat ook 469 € ;)

Bah... ik wacht wel tot www.thomann.de een prijsverlaging doorvoert, zij hebben goede garantie en dat mag wel als die knoppen zo flimsy zijn..

@distorted: raar van die site van NM ja. maar ze verkopen hem toch echt voor 399. Heb ze 2 wkn terug nog aan de lijn gehad. Kom door met dat vakantiegeld, dan ga ik hem ook halen!

Ik heb de beruchte Librarian/Patch editor gevonden; hij zit in de Files sectie op de Ion/Micron Yahoo group.

Prachtig programma, alleen kan je je 'patches' enkel naar de clipboard opslaan en dan via sysex naar je micron sturen. Geen mogelijkheid dus om tijdens het editten je patch te horen.

Wat raar eigenlijk dat er nooit een 'normale' editor a la sounddiver is uitgekomen... hoe zou dat kunnen? Heeft iemand misschien een idee hoe zoiets geprogrammeerd kan worden?

wat niet is kan nog komen. maar wel raar dat alesis zelf geen plannen heeft. tenminste dat zeiden ze toen ik een aantal weken terug mailde...

helaas ben ik geen programmeur :(

Back