Wil je van ons een feitelijk antwoord op een subjectieve vraag. Het lijkt me zeer aannemelijk dat dit een win-win situatie is.
Hier dan nog zo'n strak voorbeeld:
Ik heb een tuinhekje. Het hekje is nu blauw. Ik vindt een roodhekje mooi afsteken tegen de groene planten. Het lijkt me dat planten houden van rode hekjes. Moet ik het hekje rood verven of blauw laten.
Origineel geplaatst door BananaWorld Wil je van ons een feitelijk antwoord op een subjectieve vraag. Het lijkt me zeer aannemelijk dat dit een win-win situatie is.
Hier dan nog zo'n strak voorbeeld:
Ik heb een tuinhekje. Het hekje is nu blauw. Ik vindt een roodhekje mooi afsteken tegen de groene planten. Het lijkt me dat planten houden van rode hekjes. Moet ik het hekje rood verven of blauw laten.
Als je ziet wat er voor waarde aan die produckten zitten moet het gewoon doen want die ms2000 is veel meer geld waard.
Ik zou zeggen gewoon doen ik wou dat ik zoon aan bod kreeg had ik het zelf nieuw die microkorg gekocht en die deal aan gegaan gewoon doen
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.