Ik ruil mijn MicroKorg tegen de MS2000R - Goed idee???

DaPruli

Humongous
Ik ga dit weekend mijn MicroKorg ruilen tegen de MS2000R. Hij wil graag toetsen en ik wil graag meer knopjes en heb een prima masterkeyboard. Slim?

Goeie keuze denk ik, maar daarvoor heb je niet echt de mening nodig van anderen dacht ik zo.

Jij wilt meer knopjes en hebt al een keyboard, hij wil toetsjes. Even een ruil et voila, wat kan het leven toch eenvoudig mooi zijn! :mega:

(je krijgt er btw nog een leuke stepsequencer enzo bij ook)

Wil je van ons een feitelijk antwoord op een subjectieve vraag. Het lijkt me zeer aannemelijk dat dit een win-win situatie is.

Hier dan nog zo'n strak voorbeeld:
Ik heb een tuinhekje. Het hekje is nu blauw. Ik vindt een roodhekje mooi afsteken tegen de groene planten. Het lijkt me dat planten houden van rode hekjes. Moet ik het hekje rood verven of blauw laten.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Wil je van ons een feitelijk antwoord op een subjectieve vraag. Het lijkt me zeer aannemelijk dat dit een win-win situatie is.

Hier dan nog zo'n strak voorbeeld:
Ik heb een tuinhekje. Het hekje is nu blauw. Ik vindt een roodhekje mooi afsteken tegen de groene planten. Het lijkt me dat planten houden van rode hekjes. Moet ik het hekje rood verven of blauw laten.

In dat geval zoek je een schilders-, of tuinarchitectenforum op het internet op en stelt daar je vraag ;)

Niet beledigend bedoelt,

Maar dit staat in je biograffie:

"Tsja, ik ben een grote top-nerd en altijd zo gebleven".

Vond ik wel toepasselijk!:biertje:

ok de boodschap is duidelijk ;) dat wordt voor ons beide een fijn weekend dus :biertje:

Als je ziet wat er voor waarde aan die produckten zitten moet het gewoon doen want die ms2000 is veel meer geld waard.
Ik zou zeggen gewoon doen 8) ik wou dat ik zoon aan bod kreeg had ik het zelf nieuw die microkorg gekocht en die deal aan gegaan gewoon doen ;)

Back