Meningen nodig!

ik zou bij rock blijven als ik jou was. Ik vind dit niet zulke succesvolle uitstapjes.

Maar goed, dat is mijn mening.

Denk toch wel slecht gemixte nummers. ;)
Als je daar wat meer aandacht aan besteed.....

Lekker apart en anders.
Enne, lekker doen waar je zelf zin in hebt.

bij dit nummer Ed - Rushing for something een beetje tekst en je hebt
en leuk jaren 80 synthi pop nummer..

Het doet me enorm denken aan oude Konami computer spelletjes. Grappig. Arrangementen laten te wensen over, mix inderdaad ook. Wel leuk gedaan, en zeker leuk om in door te gaan. Ff leren produceren ondertussen zou een enorme verbetering zijn echter.

Ik vind het prima muziek, mixen etc komt vanzelf. Je hebt wel een lekkere jaren 80 feel!

Goude tip! Speel de nummers tegelijk af, dan kom je vast op wat leuke ideeen! Aangezien je uit de rock komt, zou ik proberen daar niet van af te stappen en er gewoon gitaar overheen spelen! Ook goed nadenken over de geluiden die je gebruikt en wat die doen met een nummer, de twee nummers lijken eentonig omdat de geluiden weinig variatie lijken te hebben! Tegelijk klinkt het alweer stukken dikker! Meer freaken dus!

Je bent in ieder geval eigenzinnig bezig en dat is een applause waard!
Keep up the good work!

Kijk! daar heb ik wat aan. Dank u!, ik zal binnenkort even wat gaan experimenteren met moog vs gitaar.. al zit ik vaak te twijfelen of ik echte drums moet gebruiken of gesampelde aangezien mijn broer drumt.. ik laat snel wat van me horen hoe dit afgelopen is.
thx!:okdan:

Ed - Fluvius:

Te veel hoog, verkeerde instrumenten en een beetje saai nummer.

Ed - Rushing for something:

Kijk, dat is al stukken beter, heeft een goed thema waar je zelf, zo te horen, ook lekker op kan doorspelen. ;)
Je hebt hier iig de basis goed te pakken en met een beter gebruik van instrumenten en uiteindelijk een goede eindmix lijkt me dit een heel wat potentie hebben.

Mijn advies: laat Fluvius vallen en ga lekker verder experimenteren met RFS om ervaring op te doen en om er natuurlijk een mooi eindproduct van te maken.

Back