Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Precies. Smijt die Audigy eruit en haal je iets fatsoenlijks. Grappig dat een hoop mensen dat oversloegen en gelijk over DSP-kaarten begonnenOrigineel geplaatst door SteveJ
Ik heb dan ook een m-audio audiophile 192 geluidskaart
.Origineel geplaatst door Yoozer
Precies. Smijt die Audigy eruit en haal je iets fatsoenlijks. Grappig dat een hoop mensen dat oversloegen en gelijk over DSP-kaarten begonnen.

Origineel geplaatst door Lotuz
Omdat je dan twee vliegen in één klap slaat. Althans, met een Creamware kaart met i/o.![]()

De topicstarter ergerde zich over de gruwelijke latency maar dacht dat een DSP-kaart de enige oplossing was (in plaats van een "gewone" audio-interface)Origineel geplaatst door Vizion
En euh.. ook niet onbelangrijk > Omdat dat vraag was van de topicstarter..![]()
.Origineel geplaatst door plieuw
Als je de shit die je uit dsp kaarten haalt gaat renderen wordt het niks!!!, dit is een fout in fl studio, die ze niet willen oplossen!!! dan moet je alles realtime opnemen en das dus minder...
Origineel geplaatst door Lotuz
Met Creamware kaarten zul je ook in realtime moeten opnemen, zelfs in XTC mode. Kun je met andere DSP kaarten (UAD-1 en TC Powercore bijvoorbeeld) wel gebruik maken van de audio export/bounce functie?
Origineel geplaatst door Heaveether
nou in iedergeval heel erg bedankt voor deze reactiess. hier heb ik zeker wel iets aan. maar ben er nu ook wel achter dat het niet zo is dspkaartje er in en klaar. en dat je toch best wel goed mag zoeken voor je iets aanschaft
over creamware heb ik veel gehoord qua effecten
emu goede soundcard met een krachtige processor
tc powercore een beetje gelijk aan creamware ??
maare.. hoe zit het nou stel je hebt 2 soundcards.. kun je die doorlussen zo dat de kracht word vermeerderd?